عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت وگو با جام جم آنلاین

مجلس تلاش می‌کند مصوبات به نفع جوانان باشد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛

بیکاری، ازدواج و تفریحات سالم عمده‌ترین مشکل جوانان ایرانی است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بیکاری، ازدواج و تفریحات سالم عمده‌ترین مشکل جوانان ایرانی است که تا کنون با بی توجهی روبرو شده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۵۲
بیکاری، ازدواج و تفریحات سالم عمده‌ترین مشکل جوانان ایرانی است

به گزارش جام جم آنلاین جبار کوچکی نژاد نماینده رشت با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور اشتغال بیشترین نیاز جوانان محسوب می شود افزود: بنظر می رسد نگاه جدی در بحث اشتغال جوانان، بخصوص قشر تحصیل کرده باید صورت گیرد تا امنیت،و شرایط محیطی مناسب بتواند آینده کشور را تضمین کند.

وی تاکید کرد:ایجاد فضایی مناسب برای فراهم آوردن فرصت‌ها و تحقق نیاز‌ و خواسته‌ جوانان، نیازمند مدیریت و برنامه ریزی از سوی تشکیلاتی کارآمد است که متاسفانه وزارت ورزش و جوانان نتوانسته در این بخش بخوبی وارد عمل شود.

کوچکی نژاد با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان ماموریت خود را تنها منوط به خدمات رسانی به وزرشکاران می داند گفت:‌ یکی از مشکلات وزارت ورزش و جوانان این است که نگاه مساوی به دو قشر جوان و ورزشکار ندارد و این آسیب، منجر شده برنامه ریزی های صورت گرفته عملیاتی نشود.

وی با بیان اینکه در مورد جوانان و حمایت از تولید، قوانین بسیاری در مجالس کشور مصوب شده افزود:‌ مجلس تلاش خود را کرده اما دستگاههای اجرایی هستند که باید فکر اساسی در مورد تحقق این قوانین داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها