عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت وگو با جام جم آنلاین

مجلس تلاش می‌کند مصوبات به نفع جوانان باشد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تلاش داریم ضمن حفظ قدر و منزلت جوانان با مصوبات خود در جهت بهبود فضای آموزشی کشور گام برداریم.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۳۶
مجلس تلاش می‌کند مصوبات به نفع جوانان باشد

محمد قمی در گفت وگو با جام جم آنلاین عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه حضرت علی اکبر بعنوان شهید جوان کربلا و یار پدر بزرگوار خود امان حسین (ع) باید الگوی اخلاق و رفتار جوانان ما باشد، اظهار داشت: روز ولادت علی اکبر به این دلیل به نام روز جوان نام گذاری شده تا نسل جوان ما با مطالعه و پیروی سیره زندگی فرزند این امام حداقل بخشی از شاخص های تربیتی و اخلاقی او را در زندگی شخصی خود ظهور و بروز دهند.

وی با بیان اینکه دستورکار کمیسیون آموزش و تحقیقات رابطه تنگاتنگی با مقوله جوان دارد، افزود: با توجه به اینکه اکثر مصوبات ما مربوط به حوزه آموزش وپروش و دانشگاه ها مربوط می شود همواره تلاش داریم در حد امکان قدر و منزلت جوانان را محفوظ نگاه داریم و مصوبات بیشتر در جهت تسهیل امور آموزشی و تربیتی آنها هدف گذاری شود.

این نماینده در این باره خاطر نشان کرد: سعی شده به پاس جایگاه رفیع ایثارگران که خود نیز روزگاری جوان بودند و با تأسی به علی اکبر در راه وطن جان نثاری کردند، فرزندان آنها از سهمیه ایثارگران برای ورود به دانشگاه بهرمند شوند. از طرفی در رابطه با جهت‌دهی رشته های آنها اقداماتی صورت گرفته است.

قمی تاکید کرد: تا کنون بیشتر طرح هایی کمیسیون بررسی و مصوب کرده در ارتباط با جوانان بوده و ضمن آروزی توفیق برای همه جوان های کشورمان امیدواریم بیش از گذشته در راستای بهبود وضعیت فضای آموزشی و پرورشی گام برداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها