یکی از مشکلاتی که بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش تلفن‌های همراه هوشمند به‌همراه داشته، سخت‌تر شدن دسترسی به نوار آدرس مرورگرها همچون کروم روی این دستگاه‌ها برای وبگردی است.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۴۷

اگر تلفن همراه هوشمند شما نیز صفحهای با ابعاد 5 اینچ و بزرگتر داشته باشد، مطمئنا هنگام وبگردی و وارد کردن آدرس سایت مورد علاقه خود با مشکل مواجه میشوید و مجبور هستید بهسختی به بالای صفحه دسترسی پیدا کنید.

دوست دارید این مشکل را با یک راهکار ساده حل کنید؟ با این ترفند میتوانید نوار آدرس را در مرورگر کروم روی دستگاههای هوشمند مجهز به سیستمعامل اندروید به بخش پایینی صفحهنمایش منتقل کرده و یکبار برای همیشه این مشکل را رفع کنید:

مرورگر کروم را در دستگاه هوشمند مجهز به سیستمعامل اندروید اجرا کنید.

عبارت زیر را در نوار آدرس وارد کرده و به آدرس مراجعه کنید: chrome://flags

پس از باز شدن صفحه جدید، در فرم جستوجوی بهنمایش درآمده در صفحه، عبارت Home را وارد کنید و کلید اینتر روی صفحهکلید تلفن همراه را فشار دهید.

تایج مختلفی شامل عبارت home را مشاهده خواهید کرد، اما یکی از این نتایج دقیقا

Chrome home است. روی منوی کشویی مربوط به این گزینه فشار داده و Enabled را انتخاب کنید. (در صورتیکه این گزینه را مشاهده نمیکنید احتمالا مرورگر نصب شده روی دستگاه هوشمند شما نیازمند بهروزرسانی است)

درخواست کروم مبنی بر ریاستارت کردن مرورگر را تائید کنید و منتظر بمانید تا مرورگر بسته شده و بهطور خودکار دوباره اجرا شود. (در صورتیکه نوار آدرس به پایین صفحه منتقل نشده بود فهرست برنامههای باز مرورگر را بهطور کامل بسته و سپس دوباره آن را اجرا کنید)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها