مرد بیمار که به اتهام قتل رقیب عشقی بازداشت شده است، منکرهرگونه نقشی در این جنایت شد. او در تحقیقات مدعی شد به زن جوان هیچ علاقه‌ای نداشته است.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۰۰

به گزارش جامجم، چند روز پیش پسر 17 سالهای در جریان دعوای خیابانی در فلکه چهارم خزانه تهران، ازسوی مردی که رقیب عشقی اش بود با ضربه قمه به قتل رسید و دوست او زخمی شد. ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند عامل جنایت، ساکن همان محله بوده که از خانهاش فرار کرده است.

در مرحله بعدی، ماموران به تحقیق از زنی که شاهد جنایت بود پرداختندکه معلوم شد او در آرایشگاه کار میکند، از سه سال پیش با مقتول آشنا شده و قصد ازدواج با وی را داشته است. آن شب مرد مورد علاقه اش و دوست او، زن جوان را به مقابل خانهاش رساندهاند که همان موقع مرد همسایهشان با آن دو درگیر شده و با قمه یکی را کشته و با زخمی کردن دیگری فرار کرده است.

سرانجام قاتل فراری که تحت تعقیب پلیس بود خود را به ماموران تسلیم کرد. متهم به قتل دیروز در جریان تحقیقات به بازپرس دادسرای جنایی تهران گفت: من متاهل هستم و دو فرزند دارم. زن جوان دروغ میگوید. من به او علاقهای نداشتم و مقتول را نمیشناختم. نمیدانم چه کسی او را به قتل رسانده و دوستش را زخمی کرده است. من چهار سال است سرطان خون دارم و تحت درمان هستم. وقتی متوجه شدم فردی در محله مان کشته شده و نام من به عنوان قاتل در اختیار پلیس قرارگرفته است، ترسیدم و فرارکردم. اما بعد پشیمان شدم و با حضور در پلیس آگاهی خود را معرفی کردم. من قتلی مرتکب نشدهام و شاهد جنایت دروغ میگوید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها