انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» ساخته زنده یاد وحید نصیریان با حضور خسرو سینایی برای گروه سنی نوجوان انجمن حمایت از کودکان کار نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۵۵

به گزارش مهر، آخرین اثر زندهیاد وحید نصیریان، امروز دوشنبه (27 فروردین) ساعت 10 صبح با حضور خسرو سینایی، کارگردان پیشکسوت سینمای ایران برای گروه سنی نوجوان انجمن حمایت از کودکان کار در سینما فرهنگ نمایش داده میشود.

انجمن حمایت از کودکان کار که با شعار «نه به کار کودک» فعالیت میکند جمعی از نوجوانان کار را که تحت حمایت خود قرار دارند به دعوت گروه سینمایی هنر و تجربه به سینما فرهنگ میآورند تا این انیمیشن سینمایی را در حضور خسرو سینمایی به تماشا بنشینند.

خسرو سینایی در این باره گفت: همه ما میدانیم گذراندن زندگی با پیچ و تابهایی که دارد بسیار دشوار است و این دشواری برای کسانی که از شرایط مالی و اجتماعی خوبی برخوردار نیستند سخت تر است و در این میان کودکان کار آسیبپذیرتر و محرومتر هستند چرا که همه کودکی خود را با کار گذرانده و هرگز کودکی نکردهاند. به عنوان سینماگری که سالها در این سینما بودهام همیشه آرزو داشتم بتوانم به سهم خودم برای کودکان و نوجوانان کار با هنر سینما خاطرهسازی کنم و زمانی که برای بودن در جمع کودکان کار دعوت شدم، بیدرنگ پذیرفتم چون به هیچ عنوان نمیخواهم لذت فیلم دیدن با کودکان را از دست بدهم و این لذت همواره آرزوی دیرینه من بوده است بخصوص این که فیلم «قلب سیمرغ» اثری برگرفته از افسانههای کهن ایران از جمله شاهنامه است.

در این فیلم انیمیشن بازیگرانی چون حمید فرخنژاد در نقش «رخش»، رضا کیانیان در نقش «شیردال»، الهام پاوهنژاد در دو نقش «آفرین» و «هما»، پرویز پورحسینی در نقش «سپنتا»، امین قاضی در نقش «رها»، علیرضا طاهری در نقش «رستم»، آرزو آذری در نقش «مینو» و وحید نصیریان در نقش «دم شیردال» صداپیشگی کردهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها