یک عکس، یک متن

جانورشناس کوچک

او در رؤیاهــــــایش می‌خواست کوچک‌ترین خشک‌کننده حیوانات باشد، طولی نکشید که این رؤیاها به واقعیت تبدیل شد. آنجوس لاتیمر 9 ساله بعد از دیده مادرش که در زمینه تاکسیدرمی حیوانات فعالیت می‌کند عشق و علاقه‌اش به این‌کار بیشتر شد.‌
کد خبر: ۱۱۳۴۶۵۲

به گزارش تابناک، مادر او میگوید: همیشه فکر میکردم او با بقیه بچههایم فرق دارد، مثلا او تمایلی به فوتبال بازی کردن یا بازی با بچههای دیگر نداشت، در عوض دوست داشت به موزه برود... آنجوس وقتی سه ساله بود در کارگاه به فعالیتهای من نگاه میکرد. دیده بودم چند مگس خشک شده جمع کرده و تعداد زیادی سوسک, سنگ و فسیل حیوانات خاصی در اتاق خوابش داشت.

آنجوس که به او دیوید اتنبرو کوچک هم میگویند آرزو دارد دانشمند حشرهشناس باشد. او عاشق دیوید اتنبرو جانور شناس معروف است و حتی برای دیدار با او شش ساعت در دفتر کار او منتظر ماند.

جشن آب بازی

همه ساله جشنوارهای در تایلند برگزار میشود که سونگکران نام دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این جشن بزرگ بسیار پر طرفدار است و در همه شهرهای تایلند نیز برگزار میشود و زن و مرد و بچه و سالمند در آن حضور پیدا میکنند. فیلها نقش موثری در این جشن دارند و توریستهای زیادی دوست دارند در کنار این حیوانات از جشن آب بازی لذت ببرند.

زیباترین زمین فوتبال جهان

زمین چمن فوتبال کورندهو در کشور مالدیو در حال حاضر یکی از زیباترین زمین چمنهای دنیاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زمین چمن فوتبال کورندهو در کشور مالدیو در حال حاضر یکی از زیباترین زمین چمنهای دنیاست. 9 تیم فوتبال در این زمین چمن تمرین میکنند.

جزیره کورندهو بیش از 2000 نفر جمعیت دارد و مردم این جزیره بویژه جوانان نیز در ساخت این زمین چمن فوتبال مشارکت داشتهاند.

کهنسالترین مرد گینس

کتاب رکوردهای گینس هر سال با رکوردهای جدیدی به چاپ میرسد. این بار «ماسازو نوناکا» پیرمرد 112 ساله ژاپنی توانست نامش را به عنوان مسنترین مرد در قید حیات جهان در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

این پیرمرد در جزیره هوکایدو زندگی میکند و عاشق کیک و شیرینی و حمام در چشمههای آب گرم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها