آبی‌ها با یک بازی بیشتر به رده دوم رفتند

تساوی بدموقع استقلال

استقلال در بدترین زمان فصل 2 امتیاز از دست داد تا چشم به بازی دو تیم سایپا و ذوب‌آهن داشته باشد. شاگردان شفر دیروز در زمین گسترش فولاد تبریز بازی داشتند و اگرچه با گل دقیقه 11 علی قربانی پیش افتادند اما در دقیقه 57 این نتیجه را با گل دقیقه 57 رضا خالقی فر از دست رفته دیدند تا با تساوی یک - یک در پایان 90 دقیقه، 2 امتیاز حساس را از دست بدهند. اگرچه شفر زیاد هم از تساوی در بازی خارج از خانه ناراحت نبود؛ اما همه می‌دانند که او چه نقشه‌هایی برای نایب قهرمانی در این فصل داشته و دوست داشت با پیروزی در این بازی به دیدار الهلال برود.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۲۶

وقتی منصوریان از استقلال رفت این تیم از 7 بازی ابتدای فصل خود تنها 5 امتیاز به دست آورده بود ولی شفر این تیم را تا ردههای بالای جدول آورد و به فینال جام حذفی هم رسید. حالا استقلال برای رسیدن به
نایب قهرمانی لیگ برتر در این فصل، دو رقیب جدی را پیش روی خود میبیند: ذوب آهن که امروز در اهواز با فولاد بازی دارد و سایپا که فردا در مشهد با تیم سقوط کرده سیاهجامگان روبرو میشود و به نظر میرسد کار سایپا راحتتر از ذوب آهن باشد.

استقلال به لطف این یک امتیاز
48 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر فعلا به رده دوم جدول آمده؛ اما با نگرانی دو دیدار امروز و فردای رقبای خود را دنبال میکند.

فیروز کریمی: از متوقف کردن استقال خوشحالم

فیروز کریمی، سرمربی گسترش فولاد در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال:

متاسفانه بعد از اولین اشتباهی که کردیم، گل خوردیم، اما در کل بازی خوبی را شاهد بودیم.

مساوی نتیجه عادلانه ای بود و خوشحالم که استقلال را بعد از پنج بازی متوقف کردیم. یقینا استقلال قدرتمندترین تیم حال حاضر لیگ است.

من قراردادی سه ساله با گسترش فولاد بسته ام و برنامه طولانی مدتی برای این تیم داریم و سعی می کنیم در فصل های آینده، بازیکنان پایه را به بزرگسالان
اضافه کنیم.

وینفرد شفر: با قلبمان کار کردیم

وینفرد شفر، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی مقابل گسترش فولاد:

ما شانس کافی در نیمه اول برای گلزنی داشتیم و اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم، می توانستیم سه چهار گل بزنیم.

ما در 20 دقیقه پایانی، پاس های خوبی ندادیم و باید این ضعف را برای بازی با الهلال رفع کنیم. البته در مجموع نتیجه بدی نگرفتیم.

تیام را برای بازی مقابل الهلال تست کردیم. در آن بازی تنها به یک امتیاز برای صدرنشینی در گروه نیازمندیم و از این لحظه، تمام فکر و ذکر من، آن بازی است.

پیغام من به هواداران این است که تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی و کل مجموعه باشگاه، عاشق استقلال هستیم و تمام تلاشمان را برای موفقیت این تیم انجام می دهیم. ما در هفت ماه گذشته با قلبمان کار کردیم و اکنون در لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین هستیم و از تمام هوادارانمان که ما را حمایت کردند، تشکر می کنم و میخواهیم تمام قلبمان را به آنها هدیه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها