اگر طرفدار فوتبال باشید، حتما با عنوان «کهکشانی‌ها» آشنا هستید که لقب تیم فوتبال رئال مادرید است. دلیل این نامگذاری هم به حضور همواره ستارگان بزرگ دنیای فوتبال در این تیم باشگاهی پرافتخار مربوط می‌شود. گاهی این وضعیت در سینما هم پیش می‌آید و چند ستاره در یک فیلم با هم همبازی می‌شوند. به نظر می‌آید فیلم جدید کمال تبریزی هم به‌دلیل حضور پرشمار بازیگران شناخته شده، یک فیلم کهکشانی باشد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۲۸

به گزارش جامجم، کمال تبریزی تقریبا بلافاصله پس از پایان ساخت فیلم «مارموز» (با نام قبلی خودسر)، سراغ کارگردانی فیلم دیگری به نام «ما همه با هم هستیم» رفته است. این فیلم که تهیه کنندگی آن را رضا میرکریمی به عهده دارد، امروز کلید میخورد.

مهران مدیری، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، مانی حقیقی، پژمان جمشیدی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سیاوش چراغیپور، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یدا... شادمانی، محمدمهدی حسینینیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتحاللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید کمال تبریزی جلوی دوربین فرشاد محمدی (مدیر فیلمبرداری) بازی میکنند.

حضور این حجم چهره سرشناس در یک فیلم سینمایی کم سابقه است و به نوعی یک رکورد محسوب
میشود.

بنا به اعلام روابط عمومی این فیلم، فیلمبرداری ما همه با هم هستیم که ماجرای آن در بستری کمدی روایت میشود، دو ماه و نیم طول خواهد کشید.

حسین و پدرام امیری و محمد داودی به عنوان نویسنده، مجید اسکندری به عنوان طراح گریم، بهمن اردلان به عنوان صدابردار و کیوان مقدم هم به عنوان طراح، ما همه با هم هستیم را همراهی میکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها