طی اتفاقی شگفت‌انگیز درجهان یک زوج سفید و سیاهپوست صاحب دو جفت دوقلو با رنگ پوست‌های متفاوت شدند.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۸۳

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کیسی ساندرز (Casey Saunders) بیست و هفت ساله از کلرادوی آمریکا همراه همسر خود صاحب دو جفت دوقلوی همسان هستند، اتفاقی نادر که ازهر ده میلیون تولد یک مورد امکان دارد رخ دهد.

امکان تولد دوقلوی همسان یک از هر 70 هزار مورد است و شانس تولد دو جفت دوقلوی همسان بسیار کمتر است.

دو نوزاد دختر این زوج در دوران جنینی دچار نوعی نابهنجاری مادرزادی به نام مومو شدند که براثر آن از یک جفت تغذیه میکردند که خطر فراوانی دارد وامکان کندی در رشد یا سقط جنین وجود دارد. این وضعیت تنها دریک درصد از بارداریهای دو قلوها رخ میدهد، ولی خوشبختانه پزشکان موفق به نجات جان دو نوزاد دختر به نام مایا و لایا شدند.

دو نوزاد دختر در هفت ماهگی و با استفاده از جراحی سزارین به دنیا آمدند و اکنون چهارماهه و درکمال سلامت هستند.

دو برادر دوقلوی بزرگتر آنها هایدن و کامرون نام دارند که ده سال دارند و با این که پدر آنها سیاهپوست و مادرشان سفید پوست است، آنها کاملاً سفید پوست هستند، اما دو دختر دوقلوی تازه به دنیا آمده دارای ارث ژنتیک از پدر خود و سیاهپوست به دنیا آمدهاند.

موهای ترامپ را باد برد !

پایگاه اینترنتی ایندیپندنت با انتشار گزارشی نوشت: آیا تاکنون این اتفاق برای شما افتاده است که ساعتها وقت صرف مرتب کردن موهای خود کنید و نتیجه زحماتتان به باد برود؟ دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، قطعا چنین لحظاتی را بارها تجربه کرده است.

در این گزارش آمده است: رئیسجمهور آمریکا در یک هفته گذشته با اقدامات خود در صدر اخبار رسانهها قرار داشت. او تهدید کرد تعرفه گمرکی یکصد میلیارد دلاری بر کالاهای وارداتی چینی وضع خواهد کرد. او همچنین مدعی شد درباره پرداخت حقالسکوت یکصد و 30هزار دلاری به استورمی دنیلز، بازیگر فیلمهای مستهجن که با او رابطه غیراخلاقی داشته است، چیزی نمیداند. ترامپ همچنین اذعان کرد در دیدار تجاری با جاستین ترودو، نخستوزیر کانادا، ادعاهایی مطرح کرده که صحت نداشته است. با وجود همه اینها، کاربران اینترنتی همچنان بر مدل عجیب موی ترامپ تمرکز کردهاند.

پنجشنبه گذشته، وقتی رئیسجمهور آمریکا عازم ویرجینیای غربی بود، تصاویری از او منتشر شد که بار دیگر خلاقیت کاربران توییتر را به دنبال داشت. آنها با انتشار تصاویری از ترامپ که حالت موهایش بر اثر وزش باد به هم ریخته است، او را به سخره گرفتند.

نگارنده مطلب در ادامه تأکید میکند شاید تا پایان ریاست جمه وری ترامپ زمان زیادی باقی مانده باشد؛ اما دستکم میتوان این مدت را با خندیدن (به او) سپری کرد.

بهترین اسکناس سال 2017

مراسم انتخاب بهترین اسکناس سال از میان 170 اسکناس جهان روز جمعه برگزار شد و اسکناس ده فرانکی سوئیس برای دومین سال پیاپی موفق شد جایزه اسکناس سال را از آن خود کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اسکناس ده فرانکی سوئیس یکی از بهترین طراحیهای بانک ملی سوئیس طی 20 سال اخیر است که برای نخستین بار در زوریخ چاپ شد. این اسکناس از آخرین استانداردهای امنیتی بهره میبرد و از سه لایه پلیمری تشکیل شده است. طراحی روی اسکناس (دستان یک رهبر ارکستر) انعکاس دهنده تاریخ غنی موسیقی این کشور و طراحی پشت آن، سامانه حمل و نقل ریلی سوئیس را که همواره بدون تاخیر بوده است، نشان میدهد.

اسکناس ده فرانکی سوئیس در رقابت با اسکناس ده پوندی اسکاتلند، اسکناس ده دلاری کانادا، اسکناس هفت دلاری فیجی، اسکناس صد کرونی نروژ و اسکناس 40 فرانکی جیبوتی که نامزد جایزه اسکناس سال شده بودند، رتبه نخست را به دست آورد.

سلفی پر از خون

زن شجاع هندی که برای نجات بزش به جنگ ببر وحشی رفته بود، پس از رهایی از چنگال حیوان درنده با صورت خونی از خودش سلفی گرفت و به بیمارستان رفت.

به گزارش ایران آنلاین، روپالی مشرام 23 ساله در حالی که نمیتوانست حرف بزند در نامهای شرح ماجرا را توضیح داد و نوشت: زمانی که سر و صدای بزم را شنیدم، با عجله از خانه بیرون رفتم. چوبی برداشتم به سمت ببر رفتم و او را زدم. ببر هم به من حمله کرد. اگر مادرم نبود بدون شک جانم را از دست میدادم.

این مادر و دختر در این حمله از ناحیه کمر، سر، دست و پا جراحات سطحی برداشتند و از بیمارستان مرخص شدهاند. اما با همه تلاشها بز جان باخت.

همه دختران راکی

دو نقش بهیادماندنی سیلوستر استالونه، یعنی رَمبو و راکی از مهمترین نقشهای این بازیگر هستند که در به شهرت رساندنش تاثیر زیادی داشتهاند.

به گزارش توریسم آنلاین، او علاوه بر بازیگری، نویسندگی تکتک قسمتهای این فیلمها را نیز به عهده داشت.

سیلوستر استالونه و سه دخترش که پنجشنبه هفته گذشته به تماشای مسابقات بسکتبال در لسآنجلس رفته بودند، یک عکس سلفی گرفته و آن را منتشر کردند که در شبکههای اجتماعی بازخورد زیادی داشت و میلیونها بار دیده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها