سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد

آتش سوزی یک ساختمان 50 متری در خیابان باستان + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به بروز یک مورد آتش سوزی واحد مسکونی در خیابان باستان اعلام کرد آتش بطور کامل اطفاء و محل پس از ایمن سازی تحویل کارشناسان جهت بررسی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۳۴
آتش سوزی یک ساختمان 50 متری در خیابان باستان + عکس

جلال ملکی در این زمینه به جام جم آنلاین گفت: ساعت یازده و هفتده دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی ساختمان به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که بلافاصه دو اکیپ کامل به محل حادثه اعزام شدند و مراحل انجام عملیات را آغاز کردند که خوشبختانه پس حدود یک ساعت تلاش ماموران آتش خاموش و محل ایمن سازی کامل شده است.
ملکی در ادامه افزود: محل دقیق آتش سوزی اعلام شده در خیابان باستان، خیابان دانشگاه جنگ بود که ماموران عملیاتی کمتر سه دقیقه به محل رسیده و هنگام مراجعه به آدرس، با آتش سوزی طبقه چهارم یک ساختمان 4 طبقه تک واحدی مواجه شدند که شعله‌های آتش و دود کاملا واضح از آن زبانه می‌کشید.
این مقام مسئول تاکید کرد: در بررسی‌های اولیه شاهدان اعلام کردند دو نفر ساکن واحد مسکونی در میان شعله‌ها گرفتار شده‌اند که نیروهای عملیاتی در اولین اقدام نسبت به خارج کردن هر دو فرد که یک خانم و آقای جوان بودند اقدام کردند که هر دو دچار سوختگی‌های مختلفی در بدن بودند و هر دو نفر تحویل نیروهای اورژانس شده‌اند.
وی تصریح کرد: تقریبا نیم ساعت پیش ضمن اطفاء کامل آتش و تخلیه کامل دود محل ایمن سازی شده و هم اکنون تحویل کارشناسان جهت تعیین علت بروز حادثه شده است و خوشبختانه به دلیل حضور به موقع نیروهای عملیاتی آتش نشانی این حادثه به دیگر واحدهای مسکونی مجاور سرایت نکرده و تلفات جانی هم به همراه نداشته است.


عماد عزتی / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها