رئیس پلیس تهران با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت (سیزده فروردین) اعلام کرد: برای امنیت و آرامش هموطنان در این روز برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است و نیروهای انتظامی آمادگی صد در صدی در این زمینه دارد تا مبادا متخلفان این فضا را برهم بزنند.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۵۰
برای آرامش و امنیت هموطنان برنامه‌ریزی دقیق شده است/ نیروهای انتظامی در بیش 1600 نقطه تهران مستقر می‌شوند

سردار حسین رحیمی در این زمینه به جام جم آنلاین گفت: اگرچه با آغاز طرح نوروزی تمامی نیروهای انتظامی و پلیس راهور براساس ماموریت‌های تعیین شده به صورت شبانه‌روزی مشغول انجام وظیفه بوده‌اند؛ اما به دلیل فرارسیدن روز طبیعت و برنامه‌های ویژه‌ خانواده‌ها در این روز؛ نیروی انتظامی نیز تدابیر خاصی درنظر گرفته است.

رحیمی در ادامه افزود: براساس بررسی‌هایی که انجام شده؛ تصمیم براین است که در 1665 نقطه از تهران پایگاه‌های مستقر داشته باشیم تا با استفاده از این شیوه و مدیریت فضای موجود بتوانیم فضایی آرام، پرنشاط و ایمن برای خانواده‌ها ایجاد کنیم. از این رو بوستان‌ها، پارک‌ها، پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌ها که جزو اصلی‌ترین مقاصد این روز برای هموطنان تهرانی است را درنظر گرفته‌ایم تا همکاران براساس دستورالعمل‌های تعیین شده در آن مناطق حاضر باشند.
رئیس پلیس تهران به خبرنگار ما گفت: استقرار نیروهای مورد نظر برای روز طبیعت از ساعات اولیه بامداد همان‌روز آغاز خواهد شد و تا پایان روز ادامه خواهد داشت تا علاوه بر کنترل محیطی و ایجاد نظم و امنیت در این مناطق در راستای مدیریت ترافیک با همکاران خود در پلیس راهور نیز همکاری دقیق و هدفمندی داشته باشیم.
این مقام مسئول تاکید کرد: با توجه به اینکه روز طبیعت با پایان یافتن تعطیلات و آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی به محل سکونت خود همزمان شده از تمامی هموطنان درخواست می‌شود که نسبت به مدیریت زمان و مسیر خود دقت عمل بیشتری داشته باشند تا با همکاری آنها نیروی انتظامی و پلیس راهور بتواند ترافیک را تحت کنترل خود قرار دهد.
رحیمی ضمن تاکید بر توجه هموطنان به هشدارهای پلیس گفت: هدف نیروی انتظامی پیش‌گیری از وقوع جرایم و سرقت در این روز است بنابراین علاوه بر افرادی که خانه خود برای سپری کردن روز سیزدهم فروردین در طبیعت را ترک می‌کنند؛ مسافران نوروزی نیز باید دقت عمل در رعایت اصول امنیتی، خودروها و همچنین اموال خود داشته باشند.
رئیس پلیس تهران تصریح کرد: نیروی انتظامی در تلاش است فضایی پرنشاط با امنیت کامل برای هموطنان ایجاد کند از این رو قانون شکننان و ساختار شکننان بدانند که با تخلفات آنها برخورد قاطعانه و مطابق با قانون صورت می‌گیرد و چشم پوشی از تخلف‌ آنها صورت نخواهد گرفت.
عماد عزتی/ جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها