اکران فیلم فرهادی در آرژانتین

فیلم جدید اصغر فرهادی با عنوان «همه می‌دانند» از 13 سپتامبر در سینماهای کشور آرژانتین اکران عمومی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۶۳

به گزارش ایسنا، فیلم «همه میدانند» جدیدترین ساخته سینمایی اصغر فرهادی که با نقشآفرینی ریکاردو دارین ستاره سینمای آرژانتین همراه است از تاریخ 13 سپتامبر 2018 برابر با 22 شهریور در سینماهای کشور آرژانتین روی پرده میرود.

پیش از این تاریخ نمایش 9 می (19 اردیبهشت) برای فیلم «همه میدانند» در فرانسه اعلام شده بود که با توجه به برگزاری هفتاد و یکمین جشنواره بینالمللی فیلم کن از تاریخ 8 تا 18 می (18 تا 28 اردیبهشت)، این فیلم به احتمال فراوان همچون دو فیلم «گذشته» و «فروشنده» اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره کن تجربه خواهد کرد.

در خلاصه داستان فیلم «همه میدانند» آمده است: کارولینا برای دیدار با خانوادهاش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمیگردد. در این سفر که پیشبینی میشد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظرهای به وقوع میپیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر میگذارد. در فیلم «همه میدانند» که فیلمبرداری آن اواخر ماه نوامبر در مادرید به پایان رسید، علاوه بر پنهلوپه کروز، خاویر باردم بازیگر مطرح اسپانیایی و ریکاردو دارین بازیگر آرژانتینی در کنار ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون بارهآ از دیگر بازیگران اصلی هشتمین فیلم بلند فرهادی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها