
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
به گزارش جام جم آنلاین از عصرایران، رنج روور در ژنو دست به ابتکار زده و نسخهای از کوپههای SV را برای این دسته از افراد طراحی کرده است.
تفاوت این خودرو با مدلهای قبل در نبود درهای عقب خلاصه میشود. این تفاوت در نگاه اول بسیار نامحسوس به نظر میرسد زیرا یک پنال واحد در استایل خارجی بدنه وجود دارد که از نگاه بصری شبیه مدلهای قبلی به نظر میرسد؛ با این وجود تمام پنلهای بدنه بهجز کاپوت و درب صندوق، نسبت به رنجروور استاندارد تغییر کرده است.
از طرفی بخش انتهایی خودرو نیز نسبت به بقیه شاسیهای خانواده رنجروور در موقعیت پائینتری قرار گرفته است.
در نمای خارجی نیز خودرو با پنجرههای مشکی و ستونهایی به همین رنگ اسپورت و در عین حال لوکس به نظر میرسد.
20 موقعیت برای تنظیم صندلیهای جلو وجود دارد که مطمئنا کم نخواهد بود. این در حالیست که سرنشینان صندلیهای عقب نیز میتوانند 10 موقعیت نشستن را برای خود رقم بزنند.
چوب درون کابین چیز دیگری است. چوب در کابین روی کنسول مرکزی در بخش بین سرنشینان عقب و جلو و روی فرمان به کار رفته احتمالا از نگاه بصری سرحالتان میآورند.
این خودرو از یک موتور سوپرشارژ v8 557 اسببخاری با گشتاور 700 نیوتن متر برخوردار است و با این آمار و ارقام میتواند خودرو را در 5 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر برساند.
رنجروور قصد دارد 999 دستگاه از این خودرو با قیمتی حدود 240 هزار پوند –البته قبل از سفارشی سازی- به فروش برساند.
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
گفتوگو با محمد فیلی:
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
گفتوگوی خواندنی با محمد بلوری، پدر حادثه نویسی ایران:
گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با رئیس پلیس فتای کشور
«جام جم» در گفتوگوی اختصاصی با دبیر ستاد نانو، عملکرد این مجموعه در سال ۱۴۰۱ را بررسی میکند
گفتوگوی «جامجم» با نادر مشایخی، هنرمند تجربهگرا
سیده الهام حسینی دختر تاریخساز وزنهبرداری ایران