خطیب جمعه تهران با بیان این‌که امروز میدان مبارزه با دشمنان در عرصه فرهنگی است، گفت: دشمن می‌خواهد در جبهه فرهنگی ما را شکست دهد.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۰۶

به گزارش فارس، آیتا... سیداحمد خاتمی در خطبههای نماز جمعه تهران گفت: صحبت از حجاب اجباری و اختیاری نیست، صحبت قانون خداست. همه فقها بدون تردید میگویند حجاب از ضروریات دین است.

خطیب جمعه تهران افزود: مسئولان فرهنگی در کشور سرداران جبهه فرهنگی هستند. مسئولی گفته بود، بی حرمتی به اسلام و نظام را در دانشگاه آزاد تحمل نمیکنیم، امیدواریم همه مسئولان فرهنگی در کشور چنین موضعی داشته باشند.

خاتمی در بخش دیگری از خطبههای نماز جمعه با اشاره به جنایات اخیر در خیابان پاسداران گفت: در این حادثه جنایتکاران، شهید حدادیان را بین خودشان کشانده و با بیرحمی تمام هرکسی با هرچه در دست داشت به این شهید ضربه زد؛ میله در چشمش فرو بردند، صورتش را سوراخ سوراخ کرده و جمجمه اش را از پشت سر شکسته اند و این یعنی داعشهای وطنی. اینک سخن همه مردم همراه با مسئولان این است که این جنایتکاران مستحق اشد مجازات هستند.

خطیب جمعه تهران افزود: تقاضای ما این است که محاکمه این جنایتکاران طولانی نشود و به گونهای مجازات شوند که جانیان، اینچنین قساوت و آدمکشی را دیگر در خواب هم نبینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها