نوادگان ستارخان، «سردار ملی»، از رئیس رسانه ملی و سازندگان مجموعه «ستارخان» برای ساخت سریال این شخصیت ملی قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۱۹

جلسه نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی ستارخان با حضور محمدرضا ورزی (کارگردان)، مصطفی شریفی(تهیهکننده)، سعید نیکپور (بازیگر نقش ستارخان)، شکرخدا گودرزی (بازیگر نقش باقرخان)، آرزو نبوت (بازیگر نقش آیلار)، حسین باقریان (مدیر تولید سریال)، سامی و آرش سردار ملی (نوادگان ستارخان) و زهرا ساعی (نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی) در خبرگزاری فارس برگزار شد.

کارگردان این مجموعه در این نشست گفت: روزی که قرار شد قصه این سریال را بنویسیم میخواستیم فضای داستانی در عصر مشروطیت برای مخاطب ایجاد شود و فرازهایی از رنجهایی را که ستارخان در دوران زندگیاش کشیده به تصویر بکشیم. امیدوارم روزی برسد که بتوانیم زندگینامه ستارخان را بسازیم. ما در ساخت این سریال بیشتر میخواستیم نسبت به خانواده این سردار ملی عرض ادب کرده باشیم و هیچ ادعایی نداریم. از طرفی هم میخواستیم نام او را برای جوانان ملموستر کنیم.

در این مراسم، نوادگان ستارخان با تقدیم تابلویی نفیس به سازندگان سریال ستارخان، از آنها خواستند این هدیه را از طرف آنها به خاطر اهتمام در تولید این اثر به دکتر علیعسکری، رئیس رسانه ملی اهدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها