رئیس بخش اقتصادی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: فصل آینده لیگ برتر فوتبال پخش تلویزیونی نخواهد داشت و فقط از طریق پخش اینترنتی مسابقات پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۵۷

صادق درودگر گفت: روز گذشته نامهای به شرکت طرف قرارداد تبلیغات محیطی دادیم و به آنها ابلاغ کردیم با قید فوریت، ضمانتهای مربوط در قراردادشان با فدراسیون فوتبال را ارائه کنند. حدود 11 میلیارد تومان تاکنون به فدراسیون و سازمان لیگ پول پرداخت کردهاند و تا این تاریخ باید بیش از 20میلیارد تومان نیز پرداخت میکردند. اگر باقیمانده مبلغ را پرداخت نکنند اجازه تبلیغ به این شرکت در داربی را نمیدهیم.

وی افزود: ما انتظار داریم همانند دیدارهایی که در لیگقهرمانان آسیا پخش میکنند لیگایران نیز با استانداردهای بینالمللی پخش شود. براساس سند چشم انداز 20 ساله کشور که به تائید مجلس، دولت و رهبر معظم انقلاب رسیده است باید در جنوب غرب آسیا قدرت اول باشیم. فوتبال اگر حقوق خودش را دریافت نکند، نمیتواند به باشگاهها کمک کند. باشگاهها اکنون از سازمان لیگ و فدراسیون گلایهمند هستند و گلایهشان هم بهحق است. فصل آینده احتمال دارد در صورت عدمتحقق حقوق مسلم فوتبال، اصلا بازیهای لیگ برتر پخش تلویزیونی نداشته باشد و فقط پخش اینترنتی داشته باشیم. ما از تماشای مردم در شهرها و روستاهای مختلف ممانعت به وجود نمیآوریم. در همه روستاها و شهرها اینترنت وجود دارد و ما پخش بازیها را اینترنتی میکنیم. باشگاهها به پول نیاز دارند
و حق آنها باید داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها