انتخاب سرمربی جدید برای تکواندوی ایران

تکواندو بی «بی باک»

حرف‌های پولادگر درباره بی‌باک بوی رفتن می‌دهد. هرچند رئیس تازه ابقا‌شده تکواندو با صراحت از این حرف نزد که نمی‌خواهد با بی‌باک کار کند اما ادامه فعالیت با او را منوط به بررسی عملکرد یکساله‌اش در شورای فنی عنوان کرد. انتقادی زیرپوستی که به عقیده خیلی‌ها بیانگر پایان همکاری پولادگر و بی‌باک است. آنها حتی پیش‌بینی هم کرده و به این باور رسیده‌اند که در جلسه روز 26 بهمن‌ بی‌باک از هدایت تیم ملی کنار گذاشته می‌شود. تکواندوکاران مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و برگزاری پنج مرحله رقابت‌های گرند پری را پیش رو دارند و پولادگر می‌خواهد با روشن کردن تکلیف سرمربی گام بلندی را برای موفقیت در این رقابت‌ها بردارد.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۹۲

اما نکته اینجاست که اگر بیباک برود چه کسی هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت؟ از بیژن مقانلو، نعمت خلیفه و فریبرز عسگری بهعنوان جانشینان احتمالی بیباک یاد میشود که گزینه نخست به دلیل اینکه امتحان خودش را پس داده است منتفی است. مقانلو در المپیک ریو سرمربی ایران بود. او همچنین هدایت تیم در جامجهانی آذربایجان را برعهده داشت اما عملکردش چندان موفق نبود. به همین دلیل شانس او در جمع اسامی یادشده پایین است.

خلیفه، سال قبل با تیم ملی قهرمان آسیا شد و در مسابقات جامجهانی و تیمی گرند اسلیم هم نقش داشته است. خیلیها شانس نعمت خلیفه را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بالا میدانند اما در قیاس با فریبرز عسگری شاید هیچکدام از دو گزینه شانس بالایی نداشته باشند. عسگری پیش از این و در زمان جدایی رضا مهماندوست در آستانه المپیک لندن برای نخستین بار فرصت حضور در تیم ملی تکواندو را بهعنوان سرمربی پیدا کرده بود و با کسب نقره محمد باقریمعتمد به کار خود خاتمه داده بود. عسگری نیز امسال مجددا با هدایت تیمهای ملی تکواندو اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی و مسابقات داخل سالن به عرصه مربیگری ملی بازگشت و با قهرمانی در این مسابقات خود را بهعنوان آلترناتیو کادرفنی تیم ملی معرفی کرد. با این شرایط باید تا 26 بهمن منتظر ماند تا مشخص شود بیباک نیز به چرخه مربیان جداشده از تیم ملی خواهد پیوست یا فرصت دیگری در اختیار مربی جوان تکواندوی ایران قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها