کارشناسی داوری برنامه 90 ثابت کرد در بازی سپیدرود رشت ـ استقلال خوزستان در رشت، تیم مهمان از داوری آسیب دیده نه تیم میزبان. این را کارشناسی داوری برنامه شب‌های فوتبال هم مشخص کرده بود.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۱۷

در برنامه 90 ثابت شد گل سپیدرود به استقلال خوزستان خطا بوده و علی کریمی در آن بازی نه تنها از اشتباه داوری متضرر نشده که حتی منتفع هم شده است. یعنی تمام آن فریادهای آتشین، حملات تند و توهینهای غیرقابل باور، بیپایه و اساس بود. داور آن بازی را به باد ناسزا گرفت، به عادل فردوسیپور و برنامهاش توهین کرد، از تاج و فدراسیون فوتبال ایراد گرفت و خلاصه این که به همه تاخت، برای اشتباهی که اصلا وجود نداشت. گل تیم او خطا بود و توپ در لحظات آخر اصلا بهدست مدافع استقلال خوزستان نخورده بود. علی کریمی بعد از آن بازی سر همه را برید و از جمله داور. چرا؟ برای اشتباهی که داور در حق تیم او مرتکب نشده بود؟ کریمی به پوزیشن بازیکن میتاخت؛ اما حدود خودش را رعایت میکرد؛ اما کریمی مربی چهره دیگری دارد. او به همه میتازد. بدون تحقیق هم میتازد. نتیجه این میشود که به هیچکس رحم نمی‌‌کند حتی به خودش. اصلا در این ماه ها، او بیش از هر کس دیگری به خودش ضربه زده. وجهه خودش را نابود کرده. این که یکی پیدا شود به خودش اجازه بدهد درباره هر چیزی اظهار نظر کند و به همه بتازد و تازه بدون تحقیق هم حرف بزند. این حملات، بیشتر از همه آنها که اعتبارشان مورد تاخت و تاز کریمی قرار گرفته، به خود او ضربه میزند. نام او از اولین روزهای مطرح شدن در این فوتبال، با حاشیه سنجاق شده بود. از محرومیت در تیم امید تا شوت کردن ساک تیم پزشکی در جام جهانی. او در تیمهای باشگاهی هم حواشی فراوانی را رقم زده؛ اما کسی جرات نکرده از او بپرسد خاصیت این همه حاشیه برای فوتبال ایران چه بود. این جسارت وجود داشت چون کسی جرات نمیکرد سمت علی کریمی برود. او با وجود همه این حاشیهها فردی محبوب در این فوتبال بود. حتی وقتی بیدلیل به علی دایی بیاحترامی میکرد ... .

اما این روزها ماجرا متفاوت شده است. کریمی تصمیم به زدن دیگران گرفته اما دارد خودزنی میکند. هیچ کس به این اندازه نمیتوانست به او آسیب بزند. این که مدام حرف بزند و بی‌‌تحقیق هم حرف بزند. او تیغ بهصورت خود میکشد و اگر یکی از تهمتهایی که میزند، پای او را به دادگاه بکشاند و نتواند تهمتش را اثبات کند، آن وقت تمام اعتبارش را نابود کرده است. کریمی هر جایی از مبارزاتش را اگر برد، این روزها یک بازنده بزرگ است. او اگر مشاور ندارد، یک مشاور باسواد بگیرد و اگر مشاور باسواد دارد و از نظر او استفاده نمیکند، تغییر رویه بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها