کی‌روش یک ایرانی‌الاصل دیگر هم به تیم ملی می‌آورد؟

دنیل ارزانی؛ در تیررس کارلوس

کارلوس کی‌روش نگاه دقیقی به لژیونرهای ایران در کشورهای مختلف دارد. در گذشته او توانست قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه را به تیم ملی بیاورد که حاصل حضور آنها، برای ایران بسیار خوب بود. او نیم نگاهی به بازیکنان مختلف دارد و شنیده می‌شود تازه‌ترین بازیکنی که کی‌روش روی او زوم کرده، دنیل ارزانی است.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۱۹

این بازیکن 19 ساله است و خود را بهعنوان یک استعداد درخشان در فوتبال استرالیا معرفی کرده است. این بازیکن عضو باشگاه ملبورن است و توانسته حتی نگاه مربیان ملی را به خود جلب کند. دنیل پدر و مادر ایرانی دارد و سابقه بازی در تمام تیمهای پایه استرالیا هم در کارنامه اش دیده میشود. طبق گزارش رسانههای معتبر، دنیل که نامزد دریافت بهترین بازیکن جوان سال استرالیا هم شده بود، شانس خوبی برای حضور در تیمملی این کشور برای حضور در جامجهانی دارد. البته دنیل در تازه ترین مصاحبه خود گفته بعید به نظر میرسد در استرالیا شانسی به او برسد و به همین دلیل شنیده میشود احتمال حضور در تیم ملی ایران زیاد خواهد بود. به نوشته رسانههای استرالیایی، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در تلاش است تا این بازیکن را جذب تیم ملی ایران کند و گویا با این بازیکن ارتباط هم برقرار کرده است.

ارزانی در استرالیا به دنیا آمده و 175 سانتیمتر قد دارد. او هافبک وسط و راست پاست. او سابقه بازی در تیم زیر 16 و زیر 17 سالههای استرالیا را دارد. سال 2013 دنیل در رقابتهای ملی جوانان استرالیا حاضر شد و توانست عنوان بهترین بازیکن مسابقات را مال خود کند. او در سال 2014 با تیم استرالیا به تور ایتالیا رفت و عنوان بهترین بازیکن تیم را مال خود کرد. در سال 2014 تا 2015 او در لیگ جوانان عنوان عملکرد موفقی داشت. در سپتامبر 2014 همراه با استرالیا به مسابقات آسیایی رفت که تا نیمه نهایی پیش رفتند و ارزانی عملکرد فوقالعاده خوبی داشت. به نوشته رسانههای استرالیایی دانیل بازیکنی سرعتی است و تکنیک بسیار بالایی دارد. او خلاقیت زیادی در زمین بازی دارد و یکی از ویژگیهای اصلیاش بازیخوانی است. این ویژگیهای ارزانی، کیروش را هم به سمت او کشیده و هیچ بعید نیست او را به تیم ملی ایران بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها