جلسه غیر علنی مجلس در گفتگوی یک نماینده با جام جم آنلاین

تصمیم مجلس همچنان عدم افزایش قیمت بنزین است/ احتمال رد دوباره کلیات بودجه

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس از نقد نمایندگان نسبت به عملکرد کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: در خصوص قیمت حامل های انرژی تصمیم مجلس همچنان بر عدم افزایش قیمت ها استوار است.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۹۴
تصمیم مجلس همچنان عدم افزایش قیمت بنزین است/ احتمال رد دوباره کلیات بودجه

محمدعلی پور مختار در گفت و گو با جام جم آنلاین با اشاره به محورهای جلسه غیر علنی امروز نمایندگان مجلس با رییس مجلس اظهار کرد: بطور کلی موضوعات منطقه ای از قبیل تحرکات آمریکا در سوریه برای تداوم حیات داعش- حمایت آنها از گروه های تروریستی با هدف ناامن سازی مرزهای کشورمان و نیز شوی موشکی دولت آمریکا ضد ایران مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بحث مسایل روز داخل کشور هم نمایندگان پیرامون تصویب بودجه بحث و تبادل نظر کردند و در کل نسبت به عملکرد کمیسیون تلفیق نقدهای جدی وارد دانستند که نظر آنها در تصویب بودجه لحاظ نشده و معتقد بودند اساسا اصلاحات صورت گرفته بعد از اینکه کلیات آن رد شد تغییر چندانی در بهبود لایحه مذکور ایجاد نکرده است.

پورمختار عدم شفافیت دولت در تخصیص ردیف بودجه به برخی موسسات و نحوه حذف یارانه نقدی را از دیگر محورهای بحث امروز برشمرد و خاطر نشان کرد: در مورد تعیین قیمت حامل های انرژی رقم واحدی مطرح نشد اما تصمیم مجلس همچنان بر عدم افزایش قیمت استوار است.

وی افزود: تصویب کلیات بودجه فردا در دستور کار صحن قرار گرفته است. اما همچنان باید گفت تصویب بودجه 97 از نقاط چالش برانگیز مجلس دهم محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها