نایب رئیس فدراسیون می‌گوید تیم‌ها از شرایط ناراضی هستند

کشتی در غبار

در حالی‌ که هجوم گسترده ریزگردها به خوزستان مشکلاتی جدی را برای مردمان خونگرم این استان در سال‌های اخیر به‌وجود آورده، این‌بار قرار است رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در میان گرد و غبار حاصل از هجوم ریزگردها در شهر بندری ماهشهر برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۸۳

طی دو سه سال اخیر فدراسیون کشتی با سیاست جالب توجه رسول خادم که سعی در برگزاری رقابتهای بینالمللی در استانهای مختلف داشته، میزبانی رقابتهایی همچون جام باشگاههای جهان، جام جهانی و اینبار جام تختی را به این استان واگذار کرده که این امر نه تنها باعث رشد و پیشرفت رشته کشتی در این استان میشود، بلکه رشد و گسترش امکانات ورزشی و اشتیاق دیگر فدراسیونها را برای برگزاری رقابتهای بینالمللی در این استان نفتخیز و گرم بخصوص در فصول سرد سال بهدنبال خواهد داشت.

قرار است رقابتهای بینالمللی و معتبر کشتی فرنگی جام تختی با حضور 12 کشور خارجی پنجشنبه و جمعه هفته جاری در بندر ماهشهر در شرایطی برگزار شود که بار دیگر ریزگردها و ذرات معلق، استان خوزستان را مورد هجوم قرارداد و کشتیگیران تیمهای ایران، ایتالیا و قزاقستان را که چند روزی است برای برگزاری اردوی مشترک در ماهشهر به سر میبرند، دچار مشکلات جدی کرده و گلایه شدید آنها را از این وضعیت بهدنبال داشته و حتی برگزاری این رقابتها را در چنین وضعیتی با دشواری روبهرو کرده است.

حمید بنی تمیم، نایب رئیس فدراسیون کشتی در گفتوگو با ایسنا و در پاسخ به این سوال که آیا میتوان این رقابتها را که زیر نظر اتحادیه جهانی است، در چنین شرایط وخیمی برگزار کرد یا خیر، گفت: تیمها از این شرایط راضی نیستند. ما چارهای نداریم و باید این رقابتها را در ماهشهر برگزار کنیم. خوشبختانه آن طور که سازمان هواشناسی اعلام کرده است، از روز چهارشنبه تا غروب جمعه، وضعیت هوا در استان بهتر میشود و از جمعهشب بار دیگر ریزگردها به آسمان خوزستان هجوم میآورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها