شکایت‌های جدید در پرونده شیطان

مرد شیطان‌صفت که هنگام آزار و اذیت آخرین طعمه‌اش دستگیر شده بود، با طرح شکایت‌های جدید در پرونده‌اش با اتهامات سنگینی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۴۶

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از 11 آذر امسال و به دنبال شکایت زنی جوان آغاز شد. زن جوان به ماموران گفت: در بزرگراه باقری راننده یک دستگاه پراید نقرهای قصد آزار و اذیت مرا داشت که توانستم با ضربه پا، در را باز کرده و خود را از ماشین به بیرون پرت کنم.

ماموران با بررسی دوربینهای مداربسته موفق شدند شماره پلاک خودروی مرد شیطانصفت را به دست بیاورند که مشخص شد، یکم آذر امسال یک دستگاه پراید نقرهای از شهرری سرقت شده است.

سرانجام بامداد 17 آذر ماموران گشت آشکار پلیس آگاهی هنگام گشتزنی در محدوده اتابک به یک دستگاه خودروی پراید که به صورت مشکوک در داخل کوچهای خلوت و تاریک پارک بود مشکوک شدند. با بررسی پلاک آن مشخص شد، خودرو سابقه سرقت دارد. راننده پراید با مشاهده ماموران فرار کرد که در جریان تعقیب و گریز خودرو با جدول کنار خیابان برخورد کرد و متوقف شد. همزمان زنی از خودرو پیاده شد و درخواست کمک کرد.

با دستگیری راننده پراید به نام علیرضا 42 ساله و در بررسی سوابق وی مشخص شد او از مجرمان سابقهداری است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مرتبط با آزار و اذیت جنسی، آتشسوزی عمدی و سرقت اماکن در تهران ورامین و استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز
تحت تعقیب دستگاه قضایی است .

زن جوانی که در زمان دستگیری متهم در داخل خودرو پراید حضور داشت، پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: به عنوان مسافر سوار خودروی پراید شدم که در میان راه راننده به سمتم حمله کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. او مرا در خودرو زندانی کرده بود که ماموران سر رسیدند و دستگیر شد.

با ارجاع پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی و بررسی پروندههای مشابه کارآگاهان موفق به شناسایی دو زن دیگر شدند که به همین شیوه و شگرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند. شاکیان جدید پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس و مواجهه حضوری با متهم پرونده، او را شناسایی کردند.

یکی از شکات جدید که بشدت از ناحیه سر و صورت دچار جراحت و شکستگی شده و به مدت یکماه نیز تحت درمان بود، پس از شناسایی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دهم شهریور، از مقابل پایانه مسافربری جنوب به مقصد شهرستان سوار یک دستگاه خودرو سواری 405 یا آردی مشکی رنگ شدم؛ پس از سوارشدن، راننده حرکت کرد و مدعی شد در میدان بهمن مسافر خواهد زد اما کسی را سوار نکرد. راننده به سمت قم در حرکت بود که ناگهان تغییر مسیر داد. زمانی که به او اعتراض کردم، به سمت من حمله ور شد و مرا بشدت مورد ضرب و جرح قرار داد. راننده به سمت جادهای خاکی در حاشیه آزادراه حرکت کرد سپس مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. ضرباتی که به سرم وارد شد به حدی محکم بود که دیگر قادر به مقاومت نبودم و بیهوش شدم. زمانی که به هوش آمدم، هوا تاریک شده و من در بیابان رها شده بودم. راننده تصور کرده بود من مرده ام و به همین علت مرا رها کرده بود.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر عنوان کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به شناسایی تعدادی از شکات پرونده و همچنین سوابق متهم در ارتکاب جرایم مشابه و برای شناسایی دیگر شکات احتمالی، عکس متهم بدون پوشش در روزنامه منتشر میشود. از شاکیان احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدهاند دعوت میشود برای پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها