جیسن استاتام، بازیگر ورزشکار سینما، فیلم تازه‌اش را با همکاری تهیه‌کنندگان چینی جلوی دوربین می‌برد. این محصول مشترک با نام موقت «یاغی» شناخته می‌شود. دو غول دنیای اینترنتی چین، اس‌تی‌ایکس اینترتیمنت و تن نست پیکچرز، تهیه‌کنندگان چینی فیلم هستند.
کد خبر: ۱۱۱۴۵۹۳

خود استاتام هم در تولید فیلم مشارکت دارد. کلید فیلمبرداری این اکشن ماجراجویانه و دلهرهآور، اوایل فصل تابستان پیش رو، زده میشود. بخش مهمی از صحنههای آن هم، در لوکیشنهای متنوع چین فیلمبرداری خواهد شد. قرار است نهتنها تعدادی از بازیگزان چینی در یاغی بازی کنند، بلکه پشت صحنه هم از نیروهای متخصص این کشور استفاده میشود. به نوشته نشریات داخلی چین، استاتام به واسطه موفقیت کلان مالی دو قسمت آخر «سریع و آتشی» در این کشور آسیایی، بشدت میان جوانان و تماشاگران چینی محبوبیت دارد. این دو فیلم روی هم موفق به فروشی 800 میلیون دلاری در جدول گیشه نمایش سینماهای چین شدهاند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، هنوز اطلاعی از داستان یاغی در دست نیست و تهیه کنندگانش در حال انتخاب کارگردان آن هستند. اما نزدیکان بازیگر میگویند این اکشن ماجراجویانه، حال و هوایی ورزشی خواهد داشت. به این ترتیب، استاتام در این فیلم هم از هنر و تخصص اتومبیلرانی خود بهره خواهد گرفت. نکتهای که تحلیلگران به آن اشاره میکنند، این است که یاغی برای بازار چین ساخته میشود و قرار نیست کاملا یک محصول هالیوودی باشد. این در حالی است که استاتام هم اکنون اکشن دلهره آور «مگ» را آماده نمایش عمومی دارد. این محصول شرکت برادران وارنر با مشارکت چینیها ساخته شده و فن بینجینگ، بازیگر مشهور چینی، نقش مقابل استاتام را بازی کرده است. استاتام در مگ نقش یک دریانورد حرفهای را ایفا میکند که راهی ماموریتی به اعماق آب اقیانوس میشود. او باید جان دانشمندانی را نجات دهد که درگیر یک کوسه غول پیکر هستند.

کیکاوس زیاری

جامجم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها