خسارت صدها میلیون دلاری بی‌تدبیری وزارت نفت

روز تذکر مجلس به وزیر نفت

روز گذشته، صحن علنی مجلس شاهد تذکرات و انتقادات نمایندگان مجلس از عملکرد بیژن زنگنه وزیر نفت بود.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۸۹

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نطق میان دستور خود از بیتدبیری وزارت نفت در قرارداد گازی با ترکیه بشدت انتقاد کرد.

به گزارش فارس، نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: چه کسی پاسخگوی صدها میلیون دلاری است که درنتیجه بیتدبیری وزارت نفت و شکایت کشور ترکیه به این کشور دارد پرداخت میشود و همین ماجرای تاسفبار با ترکمنستان نیز در حال تکرار است. نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: آنها به دلیل ندانمکاریهای ما به مراجع بینالمللی شکایت کردند و در این شرایط اگر ما بار دیگر در این مراجع محکوم شویم باید صدها میلیون دلار دیگر از بودجه بیتالمال به آنها پرداخت کنیم.

اختلاس میلیاردی در وزارت نفت

دیروز همچنین زهرا سعیدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از وزیر نفت خواست تا درباره اختلاس میلیاردی در این وزارتخانه توضیح دهد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نفت گفت: تمامی نهادهای ذیربط باید تلاش کنند تا ابعاد حادثه دردناک نفتکش سانچی مشخص شود و وزیر نفت باید کمکاری در این وزارتخانه را بر عهده بگیرد، نه اینکه از زیر بار آن شانه خالی کند. وی ادامه داد: در این چند روز وقوع حادثه خبری از وزیر نفت نبود، آقای زنگنه کجاست که درباره این اتفاق توضیح دهد.

سعیدی با بیان اینکه وزیر نفت باید درباره اختلاس صورت گرفته در بدنه این وزارتخانه به مردم توضیح دهد، یادآور شد: وزیر باید توضیح دهد که آیا این موضوع مطرح شده در رسانهها صحیح بوده، چگونه میشود که چنین اختلاسی در این وزارتخانه رخ دهد و وزیر توضیح شفافی به مردم ندهد. وی ادامه داد: وزارت نفت در کوچکترین ملاحظات و مسائل میگوید پول ندارد چگونه میشود که مدیری در این وزارتخانه تا این سقف اختلاس میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها