واکنش اینچه‌درگاهی به تجمع‌کنندگان مقابل وزارت ورزش و جوانان

سیاهی لشگرها را به‌عنوان کارشناس جا زدند

بست‌نشینی و تجمع گویا در ورزش ما پایانی ندارد. این رسم بعد از انتخابات چند فدراسیون یا توسط هواداران تیم‌های باشگاهی پایه‌گذاری شد و همچنان هر دسته و گروهی که در ورزش معترض هستند نشانی وزارت ورزش و جوانان را می‌گیرند و مقابل در این وزارتخانه تجمع می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۹۰

چندین نفر از قهرمانان اسبق، پیشکسوتان و مسئولانپیشین فدراسیون به ظاهر ساکت و آرام ژیمناستیک برای اعتراض به عملکرد فدراسیون ژیمناستیک و زهرا اینچهدرگاهی رئیس جدید این فدراسیون مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند و از وزیر ورزش خواستند تا فکری اساسی برای این رشته بکند.

محمد آذرپی و اسماعیل خرسندل علت این اعتراضات را عملکرد رئیس فدراسیون عنوان کردند و از وزارت ورزش میخواهند که جواب قاطعی بدهد و تکلیف را مشخص کند.

محمد آذرپی سرمربی سابق تیم ملی ژیمناستیک هنری بود و بعد از ریاست اینچهدرگاهی بهعنوان مدیر سازمان تیمهای ملی سمت گرفت اما این پست را تشریفاتی عنوان کرد و آن را نپذیرفت. او در گفتوگو با ایسنا در مورد این تجمعات مقابل وزارت گفت: اعتراضاتی در این مدت شده است اما جوابی از سوی وزارت و فدراسیون دریافت نکردهاند.

همچنین اسماعیل خرسندل مربی بدنسازی سابق تیم ملی در مورد این تجمع ادامه داد: خانم اینچهدرگاهی میگفت اسپانسرها پشت در فدراسیون هستند ولی خبری از آنها نیست. او با لحن بدی 15، 16 نفر را از فدراسیون اخراج کرد. شایستهها را کنار گذاشت، سمتها را به افرادی داد که به او رای داده بودند. خانمی را بهعنوان همهکاره فدراسیون
سر کار گذاشته است و او را به سفر خارجی فرستاده بدون اینکه اعلام کند. آکادمی را با یکسری وسایل درجه 3 تجهیز کرد و اکنون تنها دو کلاس ساده آموزشی انجام میشود. .

خرسندل در ادامه در مورد درخواست تجمعکنندگان از وزیر ورزش گفت: وزارت ورزش باید تکلیف را با این رئیس مشخص کند. جایگاه اینچهدرگاهی اینجا نیست. او با 24 رای رئیس شد و 20 نفر به او رای ندادند.

زهرا اینچهدرگاهی اما در واکنش به تجمعکنندگان مقابل درب وزارت ورزش و جوانان گفت: در تصاویری که من از تجمع دیدم طیفهای مختلفی حضور داشتند. تعدادی از این افراد، کسانی هستند که قراردادشان به پایان رسید و تمدید نشد. متاسفانه در این تجمع فرد بازنشستهای را دیدم که بهدلیل بازنشستگی، دوران همکاری او در زمان سرپرستی اسبقیان در فدراسیون به پایان رسیده بود.

وی ادامه داد: چند نفر دیگر هم در این تجمع بودند که به خاطر دریافت حقوق از 2 فدراسیون، به موضوع دریافتهای غیرقانونی آنها رسیدگی شده بود. بهطور کل افرادی که به دلایل مختلف در این دو سال از فدراسیون ژیمناستیک جدا شدند مقابل وزارت ورزش تجمع کردند. شاید در این جمع 5 نفر از اهالی ژیمناستیک حضور داشتند. ضمن این که تعدادی از افراد سیاهی لشگر نقش کارشناسان را بازی کردند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: این تجمع، اعتراف به شکست کسانی است که حرف منطقی ندارند، چون من همیشه از کسانی که بدون حب و بغض از عملکردم انتقاد کردهاند استقبال میکنم. بدون شک تجمع ارتباطی به دلسوزی برای ژیمناستیک ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها