در جام حذفی انگلیس اتفاقات عجیب و غریبی رقم می خورد، نمونه اش حذف روز گذشته آرسنال بود، تیمی که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۴۸
رایان تفضلی چگونه بیشتر چشم کی روش را گرفت؟ / جان تری مقهور ستاره ایرانی شد

به گزارش جام جم آنلاین ، در واقع جام حذفی انگلیس معمولا جایی برای شکست تیم های بزرگ لیگ برتر مقابل تیم های ناشناس و دسته چندمی فوتبال این کشور است.

تیم پتربورو که یک بازیکن ایرانی به نام رایان تفضلی در اختیار دارد در ادامه این رقابت ها و به رسم حذف تیم های بزرگ به دست تیم های کوچک نیز دست به کار بزرگی زد و تیم استون ویلا را از پیش رو برداشت.

در این بازی ابتدا استون ویلا با گل دیویس پیش افتاد و نیمه اول را با همین نتیجه به پایان رساند. توفان پتربورو اما در 18 دقیقه، استون ویلا را به مرز نابودی رساند. دقیقه 75 ماریوت گل تساوی را به ثمر رساند. 8 دقیقه بعد رایان تفضلی گل برتری را به تور دروازه استون ویلا چسباند و در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده این ماریوت بود که کار میزبان را یکسره کرد.

رایان تفضلی بازیکن ایرانی تیم پتربورو که خیلی وقت است مد نظر کی روش قرار دارد در این دیدار نه تنها موفق به گلزنی شد بلکه نمایشی عالی از خود به نمایش گذاشت. به خصوص تقابل او با جان تری کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و چلسی بسیار دیدنی و تماشایی بود.

تفضلی که 196 سانتی متری است با این نمایش درخشان بیشتر از هر زمان دیگری چشم کی روش را گرفت. او در جام جهانی بازی می کند؟ کی روش معمولا روی خوشی به دورگه ها و لژیونرها نشان می دهد. شاید این بار هم همین رویه تکرار شود و دوباره شاهد حضور یک نام آشنا در تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها