در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش پدال و به نقل از Andy Mohr Truck Center، برای این خودروی غول پیکر سه پیشرانه در نظر گرفته شده است. اولین گزینه که از قضا ضعیف ترین نیز هست، پیشرانه D13 ولوو است که توانی معادل 335 اسب بخار را در خود ذخیره کرده است. پیشرانه دیگر موسوم به D16 با 450 اسب بخار قدرت، قویترین گزینه مشتریان به نظر میرسد. توان خروجی این موتور برابر 385 اسب بخار و دامنه حرکتی آن معادل 550 مایل است. در زمینه انتقال قدرت پیشرانه، امکانات کمی محدود است. گیربکس 12 سرعته اتوماتیک ـ دستی یکی از موارد قابل انتخاب است. همچنین گیربکس اتوماتیک «ایتن فولر» 18 سرعته نیز برای آن ارائه میشود. با توجه به این که راننده زمان زیادی از وقت خود را در کابین خودرو میگذراند، طراحی و کیفیت و تجهیزات داخلی مقولههای بسیار مهمی برای یک کشنده محسوب میشود. حجم محل خواب کابین VNL 670 برابر با 264 فوت مکعب با مواد راحت و بادوام فرش شده است. پنجره پردهدار و تجهیزات مختلف نیز در آنجا قابل مشاهده است. در قسمت جلو نیز طراحی و امکانات مختلف در دسترس است. داشبورد ارگونومیک موجب شده راننده از آسایش و فضای کافی برای دسترسی آسان به تجهیزات مختلف داخل کابین برخوردار باشد. همچینن در قسمت نشیمن با تریمهای تکنوتیتانیوم، نئوکلاسیک یا پرفورمنس نئوکلاسیک مواجه خواهید شد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»: