نیک د آلوسیو یک برنامه‌نویس کامپیوتر 19 ساله‌ اهل لندن است. او از زمانی که فقط 15 سال داشت به‌عنوان یک کارآفرین اینترنتی شروع به فعالیت کرد. بیشتر شهرت او به‌خاطر طراحی و ساخت اپلیکیشن iOS ساملی(Summly) است.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۵۹

به گزارش دیلی‌میل، نیک این اپلیکیشن را در سال 2013 با قیمت 30 میلیون دلار به یاهو واگذار کرد. روزنامه وال‌استریت ژورنال به او لقب «مبتکر سال» را داد و در لیست مجله تایم به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نوجوانان دنیا انتخاب شده است. او در سال 2014 برنده جایزه طراحی اپل در کنفرانس WWDC شد. او درحال حاضر دانشجوی علم و فلسفه کامپیوتر در دانشگاه آکسفورد است. دآلوسیو یکی از جوان‌ترین میلیونرهایی است که تمام ثروتش را خودش به دست آورده است.

توصیه پاپ برای انتشار یک عکس

رهبر کاتولیک‌های جهان دستور داد کارت‌هایی که تصویر دردناک و دلخراش یکی از قربانیان بمباران اتمی ناکازاکی را به تصویر می‌کشد تحت عنوان «ثمره جنگ» چاپ و توزیع شود.

به گزارش ایسنا، این تصویر دلخراش و ناراحت‌کننده پسری را نشان می‌دهد که در صف مرده‌سوز‌خانه ایستاده و برادر فوت شده خود را روی شانه‌هایش حمل می‌کند.

این تصویر توسط جو او دونل، عکاس تفنگداران دریایی آمریکا پس از بمباران اتمی ناکازاکی در پایان جنگ جهانی دوم ثبت شده است. پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان دستور داد که این کارت‌ها تحت عنوان «ثمره جنگ» به همراه امضای وی منتشر و توزیع شود.

در عنوان منتشر شده زیر این کارت آمده است: غم و ناراحتی این پسر جوان تنها از چهره و حالتش که لبان خود را گاز می‌گیرد و خون از لب‌هایش جاری است، مشخص می‌شود. پس از بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی در سال 1945، تسلیم شدن ژاپن به جنگ جهانی دوم پایان داد. پاپ فرانسیس پیشتر ضمن محکوم کردن تسلیحات اتمی بر توجه به رنج و ناراحتی کودکان در مناطق جنگی تاکید کرده بود. حملات اتمی آمریکا علیه ناکازاکی در تاریخ 9 آگوست 1945 سه روز پس از حمله مشابهش در هیروشیما صورت گرفت. این حملات منجر به مرگ حدود 120 هزار نفر شد.

یک عروسی زیبا

یک دختر سرطانی که تنها ساعاتی به پایان زندگی‌اش باقی مانده بود، با ازدواج با مرد موردعلاقه‌اش به مهم‌ترین آرزوی زندگی‌اش دست یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هیسر موشر 31 ساله در تاریخ 23 دسامبر در بیمارستان سنت دیوید فرانسیس در شهر هارتفورد ایالت کنتیکت با مرد موردعلاقه‌اش دیوید ازدواج کرد و 18 ساعت بعد در اثر سرطان سینه درگذشت.

در اواخر امسال و در تاریخ 23 دسامبر بود که پزشکان سرطان سینه را در این زن تشخیص دادند و دیوید نیز در همان روز به وی پیشنهاد ازدواج داد. ابتدا قرار بود ازدواج این دو در تاریخ 30 دسامبر انجام شود، اما با پیشنهاد پزشکان و احتمال مرگ وی این مراسم دو روز زودتر برگزار شد.

این زوج در می ‌سال 2015 با یکدیگر آشنا شده بودند. در روز جشن ازدواج، هیسر درحالی که با لباس عروس روی تخت بیمارستان دراز کشیده بود، عهد زناشویی‌اش را با دیوید بر زبان جاری ساخت. وی ساعاتی بعد و پس از برآورده شدن مهم‌ترین آرزوی زندگی‌اش، چشم از جهان فروبست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها