کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگوی اختصاصی با جام‌جم:

امسال دبل می‌کنیم سال بعد هت تریک!

کمال کامیابی‌نیا مثل سال‌های گذشته خوب است و یکی از شانس‌های حضور در جام جهانی به حساب می‌آید. با او، قدرت تدافعی پرسپولیس زیاد است. به قول قدیمی ها، اگر توپ هم از کمال رد شود، بازیکن رد نمی‌شود! وقتی این را به کمال می‌گوییم لبخندی می‌زند و می‌گوید: لطف هواداران است. با انگیزه‌ای که آنها می‌دهند، باتری‌مان فول فول است. موفقیت‌های ادامه‌دار پرسپولیس بهانه‌ای شد برای گفت‌وگو با کمال کامیابی‌نیا.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۲۴

به عشق هوادار می‌جنگیم

تیم بوی قهرمانی می‌دهد و دوست داریم قبل از پایان فصل، قهرمانی را جشن بگیریم. دبل کردن لذت زیادی دارد. دوست داریم امسال دبل کنیم و سال بعد هت تریک. می‌توانیم با این تماشاگران فوق العاده به هر هدفی که داریم،‌ برسیم. تا آنها هستند غمی نداریم. همه جوره پشت تیم هستند و وقتی به زمین می‌رویم، فقط دوست داریم به عشق این هوادار بجنگیم. ان‌شاءالله بتوانیم‌ زودتر از پایان فصل به آنها یک کادوی خوب بدهیم و قهرمان شویم.

دنبال یک جام خوشگلیم

بازی تراکتورسازی یک آزمون بزرگ برای ما بود. این همه هوادار آمدند و حمایت کردند. فقط برد می‌خواستیم. بعضی‌ها جو می‌دادند که پرسپولیس به دوران افتش رسیده و باخت‌های این تیم شروع می‌شود. به زمین رفتیم تا نشان دهیم این ادعاها درست نیست.خیلی خوب بازی کردیم و اجازه ندادیم‌ تراکتور حتی یک موقعیت داشته باشد. می‌خواهیم با قدرت در بازی‌های پیش رو ظاهر شویم. متاسفانه در جام حذفی باختیم و می‌دانیم هواداران ناراحت شدند. ما هم به اندازه همه طرفداران ناراحت بودیم، حتی بیشتر. دوست داشتیم با صعود به نیمه نهایی، به فینال هم برویم و قهرمان شویم. حیف شد. در بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم. خود من هم موقعیت داشتم ولی بعضی روزها شانس با ما یار نیست. روز بازی صنعت از آن روزها بود. ولی این باخت را فراموش کرده ایم و دوست داریم به هواداران بردهای متوالی و در نهایت یک جام خوشگل هدیه دهیم.

هدف بزرگ ما

امیدوارم آقای برانکو قراردادش را تمدید کند. البته ایشان حرف‌های مثبتی زده. حفظ این تیم پرسپولیس می‌تواند ما را به هدف بزرگی که در سر داریم برساند؛ قهرمانی در آسیا. پرسپولیس مستحق رسیدن به این جام هست. تیم یکدست و منظمی هستیم. همه بچه‌ها یکدل هستند. واقعا فرصت خوبی است که بتوانیم تیم را به قهرمانی در آسیا برسانیم و تاریخ ساز شویم. خدا را شکر امسال هم شرایط تیم خوب است و انگیزه زیادی داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها