سفر «87 متر» به مقصد گرجستان

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی 87متر به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری در لوکیشن اصلی منزلی در حوالی خیابان نیلوفر تهران ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۶۲

به گزارش روابط‌عمومی شبکه یک سیما، این پروژه تاکنون 20 درصد پیشرفت داشته است و تدوین آن همزمان توسط پرستو جنیدی و زیر نظر مستقیم کیانوش عیاری در حال انجام است و تاکنون شش قسمت راف کات تدوین شده است. به گفته حسن آقاکریمی مدیر تولید سریال 87 متر، هم‌اکنون سکانس‌های مربوط به درگیری‌های دو خانواده پوردورانی و خلیلی بر سر خانه‌ای که یک کلاهبردار به‌طور مشترک به این دو خانواده فروخته است، در حال فیلمبرداری است.

علی دهکردی، فریبا کامران، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی و غزل شجاعی به عنوان خانواده پوردورانی و مهران رجبی، شهین تسلیمی، ملیکا نصیری، عرفان آصفی و الهه خادمی به عنوان خانواده خلیلی این روزها در این لوکیشن مقابل دوربین می‌روند.

به گفته آقاکریمی، تصویربرداری در این لوکیشن اصلی تا اسفند ادامه خواهد داشت و پس از آن در اواسط فروردین سال 1397 گروه برای ادامه کار به کشور گرجستان می‌روند. او درباره داستان سریال در گرجستان اظهار کرد: در ادامه قصه، خانواده‌های پوردورانی و خلیلی برای جست‌وجوی کلاهبرداری که خانه را مشترکا به آنها فروخته است، به این کشور می‌روند.

مجموعه تلویزیونی87 متر، داستان دو خانواده را روایت می‌کند که به‌دنبال خرید خانه‌ای از یک کلاهبردار، ماجراهایی را خلق می‌کنند. 87 متر کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای در دست تولید است و برای پخش از این شبکه آماده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها