دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان فردا با سه دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار دو تیم گچساران و شاهین‌شهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۸۰

اعظم صمیمی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران که تیمش در میان تیم‌های بالای جدول لیگ هندبال قرار دارد، در مورد رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر بانوان و بازی این هفته با شاهین شهر گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در دور برگشت بازیکنان را به حدی از آمادگی برسانیم تا عنوانی بالاتر از نایب قهرمانی کسب شود. رقابت‌های لیگ برتر بسیار تنگاتنگ است و همین پایاپای بودن رقابت‌ها دلنشین‌ است. بازیکنان من مصدومیت نداشتند یا مصدومیتشان بسیار جزئی بود که با این دو هفته استراحت رفع شد. آنها بسیار مصمم هستند. شاهین‌شهر هم تیم خوبی است و بازیکنان باتجربه زیادی دارد اما اینها دلیل نمی‌شود نگران باشیم. چون ما نیز همه تلاش خود را خواهیم کرد.

ملک فتحی سرمربی تیم شاهین‌شهر اصفهان گفت: تیم ما خیلی شرایطش بهتر شده و تمرین‌های خوبی را سپری کرده است. اگر بازیکنانم بتوانند همین تکنیک و تاکتیک‌ها را حین مسابقه انجام دهند بازی را می‌بریم. در حال حاضر در رده چهارم لیگ برتر قرار داریم و هدف ما ارتقای جایگاهمان در جدول لیگ برتر است.

در بازی‌های دیگر فردا هیات هندبال کردستان با شهید چمران لارستان و هیات هندبال اصفهان با تاسیسات دریایی به میدان می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها