برای ایجاد هماهنگی و جلوگیری از حاشیه سازی انجام می شود؛

نشست کی‌روش و مربیان لیگ برتری

درخواست کارلوس کی‌روش مبنی بر در اختیار داشتن بازیکنان لیگ برتر در 36 ساعت اول بعد از بازی‌های آنها در لیگ در حالی با برخی مخالفت‌ها مواجه شده که قرار است در جهت هماهنگی هرچه بیشتر کی‌روش و مربیان لیگ برتری طی نشستی این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۱۹

پس از مشخص شدن قرعه تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، یکی از پیشنهادهای کارلوس کی‌روش بعد از جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال، این بود که از ابتدای سال 2018 و در پایان هر هفته از بازی‌های لیگ، ملی‌پوشان مدنظر او به مدت5/1روز در اختیار کمپ تیم ملی باشند و سپس به تمرینات باشگاهی اضافه شوند.

این اتفاق واکنش‌های متفاوتی از سوی سرمربیان تیم‌های لیگ برتری داشت و گفته شد که نامه این مهم به طور رسمی به باشگاه‌ها ابلاغ شده است. اما در راستای تعامل هرچه بیشتر باشگاه‌ها و تیم ملی، قرار است بزودی نشستی با حضور کی‌روش و سرمربیان لیگ برتری در محل فدراسیون فوتبال برگزار شود.

همچنین شنیده می‌شود با توجه به اختلافات قبلی برانکو و کی‌روش در خصوص اردوهای تیم ملی، قرار است نشست ویژه‌ای هم بین کی‌روش و برانکو به صورت جداگانه برگزار شود.

الجزایر آخرین حریف تدارکاتی

تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی خود پیش از حضور در کمپ لوکوموتیو روسیه‌را مقابل تیم ملی الجزایر انجام می‌دهد.

تیم ملی فوتبال ایران کمپ خود را پیش از رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه مشخص کرده و قرار است برای اردوی آماده‌سازی نهایی در کمپ لوکوموتیو مسکو مستقر شود؛ کمپ اختصاصی باشگاه لوکوموتیو مسکو که در فاصله 6 کیلومتری غرب مسکو واقع شده و قرار است در طول جام جهانی در اختیار تیم ملی ایران باشد. کمپی که قرار بود در اختیار ایتالیا قرار بگیرد و فدراسیون فوتبال ایتالیا این کمپ را اجاره کرده بود، اما نرسیدن آنها به جام جهانی باعث شد فرصت خوبی در اختیار فدراسیون فوتبال ایران برای اجاره این کمپ قرار بگیرد.

تیم ملی کشورمان قرار است طبق برنامه اعلامی از سوی کی‌روش دوم ژوئن 2018 (12 خردادماه 97) بازی بدرقه خود را مقابل الجزایر انجام دهد. 14 خرداد ماه کاروان فوتبال ایران برای برگزاری کمپ نهایی خود راهی مسکوی روسیه می‌شود.

ملی‌پوشان از 14 خرداد تا دو روز پیش از برگزاری اولین بازی‌شان در جام جهانی مقابل مراکش که 25 خردادماه برگزار می‌شود، در کمپ باشگاه لوکوموتیو حضور خواهند داشت و سپس راهی سن پترزبورگ می‌شوند. اگر در این تاریخ فدراسیون فوتبال بتواند دیداری تدارکاتی برای تیم ملی نهایی کند، شاگردان کارلوس کی‌روش پیش از دیدار مقابل مراکش یک یا دو دیدار دوستانه هم در مسکو و در ورزشگاه اختصاصی لوکوموتیو برگزار خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها