مائده برهانی و زینب گیوه که از معدود لژیونرهای تاریخ والیبال بانوان ایران هستند بعد از بازی در لیگ بلغارستان و دعوت به مالدیو برای کمپ توسعه والیبال این کشور این بار مورد توجه تیم‌های آلمانی قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۲۲

برهانی در گفت‌وگو با جام‌جم‌آنلاین درباره سفر به مالدیو می‌گوید: از لحاظ مالی سفر به مالدیو برای ما منفعت داشت،‌ اما از لحاظ فنی باید بگویم بازیکنان مالدیوی سطح بالایی ندارند و سرعت پیشرفت آنها زیاد است. خوب اسپک می‌زنند و والیبال را خوب به نمایش می‌گذارند. روز به روز بهتر می‌شوند و قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در لیگ مالدیو بازیکنانی از نپال، هند، قزاقستان و تایلند حضور داشتند. تجربه خیلی خوبی بود،‌ اما نکته‌ای که سبب تامل بیشتر من شد پیشرفت حیرت آور بازیکنان هندی است. سطح آنها هم خیلی افزایش یافته و این برای من زنگ خطر بسیار بزرگی است. زمانی بشدت برنامه ریزی می‌کردیم تا چین تایپه، ویتنام و اندونزی را ببریم. به این جمع تیم ملی هند را هم اضافه کنید.

وی درباره روند مذاکرات با تیم آلمانی می‌گوید: ما تا امروز مذاکرات زیادی با تیم‌های مختلف داشتیم، اما در بیشتر مذاکرات تیم‌های خواهان ما نمی‌پذیرند که با حجاب برای آنها به میدان برویم و این موضوع از نظر ما پذیرفتنی نیست. البته ما در حال مذاکره با تیمی از آلمان هستیم. فصل نقل و انتقالات والیبال هفته آینده در بیشتر کشورها پایان می‌پذیرد. شاید تا آن زمان اتفاقات جدیدی برای من و زینب بیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها