عملی نشدن قول مسئولان شهری در کمک مالی به تیم والیبال سارویه که در آخرین ساعات پیش ازشروع لیگ برتر جانشین عمران شهرداری ساری شده بود، این تیم را در آستانه انحلال قرار داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۶۰

بی‌پولی و پرداخت نشدن حداقل دستمزد بازیکنان سارویه یکی از دو نماینده مازنی‌ها در لیگ برتر والیبال سبب شد دو بازیکن اصلی، از تیم جدا شوند و به تیم کاله بپیوندند و چند بازیکن دیگر نیز در این آشفته بازار آهنگ رفتن کوک کنند.

براساس گزارش ایرنا، باشگاه تاکنون 3 درصد از قرارداد بازیکنان سارویه را به صورت نقدی به آنها پرداخت کرد و
4 درصد دیگرکه در قالب چک در اختیار بازیکنان قرار گرفت نیز تاکنون نقد نشده است.

مدیرعامل باشگاه سارویه که به امید تحقق وعده وعید مسئولان وارد کارزار مدیریتی این تیم شد، با تائید انحلال احتمالی تیمش به دلیل بی‌پولی گفت تاکنون برای تیم حدود 5/1 میلیارد ریال از جیبش هزینه کرده است.

بهزاد محمودی سرمربی سارویه هم گفت: حداقل انتظار کادر فنی و بازیکنان سارویه این بود که 20 درصد از دستمزدشان تا نیم‌فصل پرداخت شود.

در همین ارتباط رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرساری گفت: شورای اسلامی دوره چهارم 35 میلیارد ریال بودجه ورزشی برای کمک به ورزش بخصوص تیم‌های لیگ برتری مصوب کرد.

کوروش یوسفی ادامه داد: این بودجه که برای یک سال مصوب شده بود، در چهار ماهه اول هزینه شد و ما اطلاعی از چگونگی پرداخت و تیم‌های دریافت‌کننده نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها