شارلوا بعد از جام جهانی او را می‌فروشد؟

اندرلخت، مشتری جدی کاوه رضایی

باشگاه اندرلخت بلژیک که قوی‌ترین باشگاه تاریخ این کشور به حساب می‌آید، در تلاش است کاوه رضایی را به خدمت بگیرد. این باشگاه که سال گذشته قهرمان رقابت‌های لیگ بلژیک شد، امسال نتوانسته صدر جدول را قرق کند و در حال حاضر با 34 امتیاز حتی پایین‌تر از شارلوا در رده سوم ایستاده است. اندرلخت نسبت به شارلوا باشگاه بزرگی است و امکانات بیشتری هم دارد.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۵۶

این باشگاه تا به حال 34 بار قهرمان رقابت‌های لیگ شده است و قصد دارد تا سال آینده سی و پنجمین قهرمانی خود را جشن بگیرد. منتهی این تیم فعلا از تیم کلوب بروژ که در صدر ایستاده، ده امتیاز کمتر دارد و این اتفاق خوبی برای آنها نیست. مسئولان اندرلخت تصور می‌کنند حضور کاوه رضایی در خط حمله این تیم می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت‌شان کند. به همین دلیل در تلاش هستند او را به خدمت بگیرند. هارمن ون هولزبیک، مدیر باشگاه اندرلخت با یک جمله نشان می‌دهد چقدر علاقه‌مند هستند این بازیکن را به خدمت بگیرند. او در این باره می‌گوید: «به نظر من کاوه رضایی نقش زیادی در نایب‌قهرمانی تیم شارلوا در نیم‌فصل داشته است. او هشت گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم داده است.» مدیر اندرلخت به این سوال که آیا کاوه رضایی را جذب خواهند کرد، پاسخ شفافی نداد و تنها گفت: «به هر حال رقم بعضی بازیکنان بالا رفته است و این مساله‌ای که در نقل و انتقالات وجود دارد.»

باشگاه شارلوای بلژیک اصلا به این دلیل کاوه رضایی را خرید که بتواند او را ترانسفر کند و از این ترانسفر پول زیادی در بیاورد. البته بعید به نظر می‌رسد شارلوا با جدایی این بازیکن در نیم‌فصل موافقت کند. این باشگاه ترجیح می‌دهد بعد از جام جهانی روسیه، دست به فروش رضایی بزند چراکه در آن صورت قیمت او بالاتر هم می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها