برترین اپ‌های منتخب سال 2017 اپل

حرفه‌ای‌تر از فتوشاپ

مانند هر سال دو پلتفرم و فروشگاه اصلی اپلیکیشن، یعنی اپ‌استور اپل و پلی‌استور گوگل، فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های سال میلادی را معرفی کرده‌اند؛ اپ‌هایی که در یک سال اخیر، چه از نظر کاربران و چه از سوی متخصصان این دو شرکت توانسته‌اند در بالای جدول قرار بگیرند.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۲۰

در این صفحه بهترین اپ‌های منتخب اپل را معرفی می‌کنیم.

در صدر بهترین‌های آی‌او‌اس، اپلیکیشن Affinity Photo قرار دارد. این اپ که فقط برای آیپد عرضه شده، یک ویرایشگر حرفه‌ای عکس است. این اپ پیش ‌از این‌که به آیپدها راه پیدا کند، یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای عکاسان در سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز بود که در کنفرانس WWDC 2017 سرانجام از آیپد سر درآورد. البته این اپ 20 دلاری، آنقدر گران است که برای استفاده از آن واقعا باید عاشقش باشید! رابط کاربری فوق‌العاده، استفاده از توانایی‌های چندلمسی در آیپد و البته هماهنگی کامل با قلم هوشمند اپل از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این اپ است. Affinity Photo به افکت‌های بسیار زیبا و کاربردی هم مجهز است که اگر در نرم‌افزاری مثل فتوشاپ بخواهید آنها را اجرا کنید باید از چند دستور مختلف بهره ببرید.

خوشمزه‌ترین اپ دنیا

اگر به آشپزی یا حتی نگاه کردن به غذاهای رنگارنگ علاقه دارید، حتی یک لحظه هم اپلیکیشن Tastemade را از دست ندهید. این اپ خوشمزه‌ترین اپی است که می‌توانید روی گوشی‌تان داشته باشید، اما این‌که چطور یک اپ آشپزی می‌تواند تا این حد برای کاربران و کارشناسان اپل مهم باشد، حتما به رابط کاربری آن برمی‌گردد. Tastemade یک رابط کاربری فوق‌العاده دارد که می‌تواند هیجان‌انگیز و لذتبخش باشد.

شما می‌توانید جدید‌ترین دستورهای غذا را هر روز از این اپ دریافت کنید. مقدار کالری آن را برای هر تعداد که خواستید محاسبه کرده و یک ویدئو از نکات مهم آشپزی آن تماشا کنید. البته همان‌طور که گفته شد لذتبخش‌ترین قسمت آن، تماشای عکس‌های اشتهاآور و لذتبخش است.

یک دنیا آرامش

زندگی روزمره، شهر‌های شلوغ، آلودگی صوتی و کشمکش‌های روزانه، فشار زیادی به ذهن ما وارد می‌کند. برای فرار از این شلوغی‌ها و رسیدن به آرامش، بد نیست اپلیکیشن calm را امتحان کنید. این اپ که برای سلامتی روان طراحی شده به شما در مدیتیشن، خواب راحت‌تر و آرامش بیشتر کمک می‌کند.

بدیهی است رابط کاربری یکی از ویژگی‌های اصلی این اپ است. انتخاب هوشمندانه رنگ‌ها، موزیک‌ها و عکس‌هایی که شما را از محیط اطرافتان جدا می‌کند، برگ برنده آن است. همچنین می‌توانید برای ورزش، برنامه‌ریزی و حتی دوره‌های آموزشی مدیتیشن از این اپ استفاده کنید. اپلیکیشن calm بدون این‌که زمان زیادی از شما بگیرد یا این‌که بیش ‌از حد شما را درگیر خودش کند، می‌تواند در نقش یک دوست خوب در کنارتان باشد.

همزبانی به هر زبان

فرض کنید به یک کشور خارجی غیرانگلیسی زبان رفته‌اید و هیچ شناختی از زبان آنها ندارید و از طرفی مردم آن کشور هم تمایلی به صحبت با شما به زبانی به غیر از زبان خودشان ندارند. پس داشتن یک مترجم همزمان می‌تواند خیلی کارساز باشد. اپلیکیشن iTranslate Converse همان اپی است که می‌تواند در این نقش به‌خوبی عمل کند. iTranslate Converse از زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی، عربی، ترکی، فرانسوی، یونانی، ایتالیایی، ژاپنی و چند زبان دیگر پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید معنی جملات را از هر زبانی به زبان دیگر به صورت صوتی دریافت کنید. البته در فهرست زبان‌های این اپ، خبری از زبان فارسی نیست، اما اگر به سایت این اپ سر بزنید، می‌بینید مقابل زبان فارسی، عبارت به‌زودی جا خوش کرده که می‌تواند خوشحال کننده باشد. این اپ روی ساعت اپل نیز قابل استفاده است.

زمانی برای دویدن بی‌امان

ورزش و تناسب اندام از مسائلی است که شاید بیشتر ما به آن علاقه داشته باشیم، اما حداقل در انجام آن چندان کوشا نیستیم. اگر کار را کمی ساده‌تر کرده و خود را به باشگاه‌های ورزشی محدود نکنیم، چه؟ اپلیکیشن RunGo می‌تواند دوای درد تنبلی باشد. به RunGo بگویید که می‌خواهید چقدر کالری بسوزانید تا با توجه به آب و هوا، میزان آلودگی و از همه مهم‌تر، مکانی که در آن قرار دارید یک مسیر ایده‌آل را روی نقشه برایتان تعیین کند. حالا زمان ورزش رسیده، خود را آماده یک پیاده‌روی کنید و در مسیر قرار بگیرید. باقی داستان با RunGo است و در زمان، انتخاب مسیر، مقدار کالری و… شما را راهنمایی می‌کند. همچنین در پایان هر مسیر، اطلاعاتی مانند تعداد قدم‌ها، سرعت، میزان کالری، تپش قلب و… را از آن دریافت می‌کنید.

عکس‌هایی زیباتر از همیشه

در این صفحه، اپ‌های برتر سال 2017 میلادی فروشگاه اپلیکیشن گوگل را معرفی می‌کنیم. شرکت گوگل که با پلتفرم اندروید‌، کاربران زیادی را زیر چتر خود گردآورده، در انتخاب اپ‌های برتر فروشگاهش خویشتنداری را کنار گذاشته و در بین اپ‌های برترش بارها نام اپ‌های خود گوگل به چشم می‌خورد. از جمله اپ Snapseed که در عکاسی یک مکمل خوب برای دوربین‌های گوشی است. البته این اپ به اندروید محدود نمی‌شود و کاربران آیفون نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. Snapseed تعامل بسیار خوبی با حسگرهای گوشی و اجزای داخلی لنز دوربین دارد. به‌طوری که حتی زاویه تابش نور نیز بخوبی در آن قابل تشخیص است. تجربه عکاسی با این اپ، از اپ‌های مشابه متفاوت است. شما می‌توانید تمام مواردی را که در عکس شما تاثیر می‌گذارد، مانند عمق محیط، تعداد اشخاص در عکس، شدت نور، زاویه تابش نور، جهت دوربین و… در نظر گرفته و یک عکس فوق‌العاده را ثبت کنید. همچنین Snapseed به یک ویرایشگر حرفه‌ای برای عکس‌های شما نیز مجهز است. قابلیت هیجان‌انگیز ویرایشگر این اپ، ابزار بازیابی عکس‌های کم‌کیفیت است. اگر دوربین گوشی‌تان چندان کیفیت مطلوبی ندارد، می‌توانید کار را به Snapseed بسپارید.

همه چیز از همه جا

اگر تجربه کار با اپ‌هایی مثل فلیپ‌بورد را داشته باشید، حتما اپلیکیشن Feedly نیز نظر شما را به خود جلب می‌کند. این اپ مجموعه‌ای از تمام چیزهایی است که به آن علاقه دارید و دوست دارید مطالعه کنید، ببینید و مطلع شوید. Feedly یک مجله شخصی به سردبیری شماست که با توجه به سلیقه‌تان مطالب و اخبار مختلف را انتخاب کرده و در دسته‌بندی‌های قابل استفاده در اختیارتان قرار می‌دهد. فیدلی این امکان را به شما می‌دهد ژانرهای موردعلاقه خود را از نشریات و وبسایت‌های مختلف انتخاب کنید، به آنها اولویت دهید و در فید اصلی اپ به نمایش درآورید. حتی اگر موضوع جذابی برایتان وجود دارد که می‌خواهید هر زمان که خبری از آن شد به شما اطلاع داده شود، می‌توانید این کلمه، موضوع یا عبارت را هایلایت کنید تا فیدلی سریع شما را با خبر کند.

ریاضی شیرین می‌شود

برویم سراغ درس شیرین ریاضی که البته بیشتر ما چندان هم طعم شیرین آن را حداقل در زمان تحصیل نچشیده‌ایم، پس بگذارید اپلیکیشن Photomath شیرینی را به این درس اضافه کند. Photomath را روی گوشی خود نصب کنید، سراغ جزوه‌ها و کتاب‌هایتان بروید و از فرمول‌های پیچیده عکس بگیرید. از اینجای کار باید کنار بکشید و منتظر معجزه این اپلیکیشن باشید! Photomath نه تنها پاسخ نهایی، بلکه روش حل مسائل ریاضی و فرمول‌های پیچیده را نیز به‌صورت مرحله به مرحله و دقیق نمایش می‌دهد. پس اگر شما هم از درسی مثل توابع زخم خورده هستید، حتما این اپ را روی گوشی خود داشته باشید. البته در مجموع این شما هستید که مسائل را حل کرده و فرمول را انتخاب می‌کنید، پس تنبلی نکنید. Photomath روش حل فرمول را در اختیارتان قرار می‌دهد و انتخاب مسیر با شماست.

یک استودیوی شخصی

دیگر اپ برگزیده گوگل که توسط خود این شرکت طراحی و منتشر شده، اپلیکیشن YouTube Studio است. این اپ که یک ابزار تکمیلی برای شبکه اجتماعی یوتیوب است، می‌تواند بسیاری از نیازهای یوتیوبرها را فراهم کند. اگر یک کانال ویدئویی در یوتوب دارید، می‌توانید از YouTube Studio به بهترین شکل ممکن استفاده کنید: پست‌های خود را از قبل آماده کرده و برای آنها زمان انتشار تعیین کنید، متن‌های هر ویدئو را بنویسید، برای آنها هایپرلینک تعریف کنید و به ویدئوها پیوند بزنید. همچنین می‌توانید تعداد کاربرانی را که ویدئوی شما را دیده‌، لایک یا شیر کرده‌اند دنبال کنید. البته این تمام قابلیت‌های YouTube Studio نیست. شما می‌توانید به ویدئوها لوگو اضافه کرده، زیرنویس برای آنها قرار داده و حتی این زیرنویس‌ها را به چند زبان مختلف ارتقا دهید. قابلیت مدیریت نظرات نیز دیگر قابلیت این اپلیکیشن است.

فراحرفه‌ای در ویرایش ویدئو

شما با یکی از قدرتمند‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدئو سروکار دارید. Kine Master از آنچه فکر می‌کنید قدرتمندتر و کار راه‌اندازتر است: یک استودیوی حرفه‌ای برای ویرایش ویدئوهای شما. با این اپلیکیشن بدون این‌که گوشی آیفون داشته باشید، می‌توانید از تمام قابلیت‌های اپلیکیشن فوق‌العاده iMovie اپل روی گوشی هوشمند اندرویدی خود استفاده کنید. با چند لمس ساده فیلم‌های مختلف را با هم ترکیب کرده، به آنها موزیک و افکت اضافه کرده و یک فیلم اچ‌دی و باکیفیت خروجی بگیرید. واقعا همه‌چیز به همین سادگی است، چراکه رابط کاربری Kine Master بدون این‌که قابلیت‌های بسیار آن را محدود کند، به شکل خیره‌کننده‌ای کار کردن با آن را ساده و روان کرده است. سری به اینستاگرام بزنید و با هشتگ Kine Master، ویدئو‌ها را جست‌وجو کنید، همین می‌تواند شما را متقاعد کند که Kine Master اپ مورد علاقه شما خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها