مراسم تقدیر از برگزیدگان چهارمین دوره جایزه یحیی با معرفی سه محیط بان برتر و هم چنین تقدیر از خانواده محیط بان شهیدعلی اکبر قنبری برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۸۶
محیط بانان برتر کشور انتخاب شدند

به گزارش جام جم آنلاین، غلامرضا محمدزاده از منطقه حفاظت شده "سیاه مزگی" استان گیلان، محسن دلیر از منطقه حفاظت شده "بینالود" خراسان رضوی و مدثر تیموری از منطقه حفاظت شده "سده" خراسان رضوی، 3 محیط بانی بودند که بیشترین امتیاز را از هیات داوران دریافت و جوایز خود را از دستان مجتبی رمزی و پریدخت مشگ زاد، بانیان جایزه یحیی دریافت کردند.

لازم به ذکر است به منظور ارج نهادن به خانواده محیط بان شهید علی اکبر قنبری، خانم دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، لوح تقدیری به همراه یک عدد سکه تمام بهار آزادی توسط دبیر خانه جایزه یحیی به ایشان تقدیم کردند.

این مراسم با حضور جمع کثیری از فعالان محیط زیست از سراسر کشور، اعضای انجمن یوزپلنگ ایرانی، هنرمندان و پیشکسوتان برگزار شد.

هیات داوران جایزه یحیی از بهترین های محیط زیست هستند که چهارسال متوالی به صورت داوطلبانه و فقط برای انگیزه دادن به محیط بانان وقت و انرژی گذاشته اند. محمد درویش، احسان محمدی، کیوان هوشمند، علیرضا ساجدین، حمید میرزاده و ریحانه روحی وظیفه داوری فرم ها را برعهده داشتند.

داوری این مسابقه از طریق بررسی فرم هایی انجام گرفت که توسط محیط بانان به دبیرخانه رسیده بود. این فرم ها در برگیرنده ۱۲ معیار مختلف شغل محیط بانی است که برای هر محیط بان با توجه به مدارک و مستندات تکمیل می شوند.

در این مراسم از محمد درویش، مدیر سابق دفتر مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست و داور چهارمین دوره جایزه یحیی تقدیر به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها