یک عکس، یک متن

زندگی در مزرعه

پایگاه نشنال جئوگرافی یکی از مشهورترین وبسایت‌های منتشرکننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط زیست است که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۵۳

دیروزنشنال جئوگرافیک مجموعه‌ای از بهترین تصاویر سال 2017 را منتشر کرد که یکی از آنها زندگی یک مزرعه‌دار را کنار حیوانات مزرعه‌اش به نمایش گذاشته است.

وقتی هامون خشک شد

استان سیستان و بلوچستان بیش از دو دهه است که با کاهش بارندگی و بحران خشکسالی روبه‌روست.

به گزارش جام‌جم، تغییر مسیر رودخانه هیرمند از سوی افغانستان و خشک شدن تالاب هامون، زندگی اقتصادی مردم منطقه را دچار بحران کرده است.

اکنون تالاب هامون که روزی روزگاری سرچشمه زندگی و رونق کسب و کار بود، به یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار در کشور تبدیل شده است.

شیطان‌ها به مونیخ رسیدند

همزمان با آغاز سال نوی مسیحی علاوه بر رسم هدیه دادن بابا نوئل به بچه‌های خوب، موجودی ترسناک به نام کرامپس ظاهر می‌شود تا بچه‌های بد را با خود ببرد. این سنت نقطه مقابل بابانوئل است.

به گزارش فرارو، در این مراسم که در بیشتر شهرهای اروپایی برگزار می‌شود کرامپس‌ها در خیابان‌ رژه می‌روند تا بچه‌های بد را تنبیه کنند. مردم اروپا معتقدند با اجرای این سنت قدیمی، ارواح شیطانی را از زمستان فراری می‌دهند.

کرامپس موجودی شبیه شیطان با شاخ حیوانات و لباسی شبیه پوست بز است.مونیخ یکی از شهر‌هایی است که این مراسم دیروز در آن برگزار شد.

استاد مارگیر!

ورود ناگهانی یک مار پیتون چهار متری به یک دانشگاه دولتی در منطقه الله آباد هندوستان موجب ترس و وحشت دانشجویان این دانشگاه شد.

به گزارش فردانیوز، این خزنده غول‌پیکر که وارد دانشگاه دولتی شیاما پراساد مخرجی شده بود توسط یکی از استادان دانشگاه شکار شد. وی پس از شکار این مار، آن را به مسئولان حیات وحش تحویل داد.

پروفسور ان بی سینگ ـ که استاد ارشد این دانشگاه دولتی است ـ توانست این مار 40 کیلویی را به آسانی شکار کند. وی که سابقه شکار ده‌ها گونه مار را دارد در این خصوص گفت مارهای پیتون خطرناک نیستند مگر آن که تحریک شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها