امسال در مسابقات مختلف اتومبیلرانی، پرچم ایران بیش از گذشته در کنار پرچم کشورهای دیگر قرار می‌گیرد. بعد از حضور شهاب پیشانی‏دار در مسابقات دریفت جهانی، آرام مارتیروسیان راننده باسابقه ایران نیز توانست رتبه چهارم مسابقه 24ساعته سری جهانی در تگزاس آمریکا را به دست آورد. مسابقات 24 ساعته از مهم‏ترین مسابقات استقامتی اتومبیلرانی است.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۲۵

آرام مارتیروسیان که به عنوان یکی از سه راننده تیم رد کمل جوردنز وارد مسابقه تگزاس شد، در اولین دور از مسابقات 24 ساعته سری جهانی نیز با همین تیم موفق به کسب مقام چهارم شد. در مسابقه تگزاس که به مدت 24 ساعت برگزار شد، مارتیروسیان و هم‏تیمی‏هایش در کلاس TCR شرکت کردند و با اتومبیل سئات لئون (کاپ) به رقابت با دیگران پرداختند. این مسابقه با حضور 177 شرکت‏کننده از 25 کشور جهان برگزار شد و خودروها در کلاس‏های مختلف رقابت بسیار سخت و طاقت‏فرسایی را پشت سر گذاشتند.

در مسابقات 24 ساعته هر خودرویی که بتواند بیشترین دور از پیست را در طول یک شبانه‏روز طی کند، برنده کلاس خود خواهد بود. تیم Red Camel Jordans در این مسابقه سنگین سه بار دچار نقص فنی شد و نزدیک به سه و نیم ساعت را از دست داد، اما درنهایت آرام مارتیروسیان و هم‏تیمی‏هایش به نام‏های ریک و ایوو بروکرز توانستند در پیست مشهور COTA در آستین تگزاس 421 دور بزنند و به رتبه چهارم کلاس خود دست پیدا کنند.

آرام مارتیروسیان تاکنون با حضور در دو مسابقه توانست میان 179 راننده، رتبه سی و سوم گروه بین‌قاره‏ای این مسابقات را به دست آورد. مسابقات 24 ساعته سری جهانی از ژانویه 2018 یعنی دی امسال از دبی آغاز خواهد شد و آرام مارتیروسیان نیز قصد دارد حضوری قوی‌‏تر در این سری از مسابقات داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها