شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی از شاسی‌بلند قدرتمند اوروس رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۳۷

اوروس از یک پیشرانه‌ هشت سیلندر توئین‌توربو با آرایشV و به حجم چهار لیتر بهره می‌برد که خروجی آن 650 اسب‌بخار نیرو و گشتاور 850 نیوتن‌متر است و با مدیریت یک جعبه‌دنده هشت سرعته، نیرو به هر چهارچرخ این وسیله منتقل می‌شود تا راننده تجربه‌ای شگرف از شتاب صفرتاصد 6/3 ثانیه‌ای و بیشینه سرعت 300 کیلومتر بر ساعت داشته باشد. این خودرو که روحی در کالبد مشترک با پورشه کاین، بنتلی بنتایگا و آئودی Q7 دارد با بهای پایه 200 هزار دلاری از اوایل سال 2018 به بازار می‌آید و فقط 12 ماه پس از آن نمونه هیبرید نیز رونمایی خواهد شد.

سرمربی در لباس زورو

سرمربی شاختار اوکراین حرکت عجیبی بعد از بازی تیمش درلیگ قهرمانان اروپا انجام داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ پنجشنبه دو تیم شاختار دونتسک اوکراین و منچستر سیتی انگلیس در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر بازی کردند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم اوکراینی به پایان رسید، اما این گروه تکلیف تیم دومش برای صعود از این گروه مشخص نبود، شاختار فقط در یک صورت می‌توانست به جای ناپولی به مرحله بعد برود و آن این بود که منچسترسیتی را شکست دهد و همین برد آنها باعث صعود شاختار به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد.

قبل از این بازی،سرمربی تیم شاختار دونتسک اوکراین به خبرنگاران قول داده بود که در صورت صعود تیمش به مرحله بعدی با لباس «زورو» در جمع خبرنگاران حاضر شود. پس از پایان بازی و مسجل شدن صعود شاختار دونتسک، این سرمربی به قول خود عمل کرد و با لباس زورو در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کرد.

تیپ فانتزی ژاپنی‌ها

جوانان ژاپنی مدتی است از مدی عجیب پیروی می‌کنند و با تیپ‌های آرایشی عجیبشان به خیابان‌ها می‌آیند.

به گزارش مشرق،گرچه این لباس‌ها و قیافه‌های جدید با فرهنگ غنی و دیرینه این کشور در تضاد است، اما هر روز به تعداد این جوانان افزوده می‌شود. آنها علاقه‌مند هستند که ظاهر و لباس خود را شبیه شخصیت‌های کارتونی و به‌صورت کاملا فانتزی تغییر داده و گویا دیگر علاقه‌ای به حفظ سنت‌های دیرینه ژاپن ندارند و مسئولان این کشور درباره این پدیده هشدار داده‌اند!

کشف فسیل 75 میلیون ساله!

محققان در مغولستان، فسیل 75 میلیون ساله دایناسور پرداری را یافته‌اند که شبیه یک قوی جهش یافته و گوشتخوار بوده است.

به گزارش مهر، این حیوان عجیب گردنی بلند شبیه قو، پنجه‌هایی بسیار بلند، دمی مانند خزندگان و نوکی مملو از دندان داشته است. این دایناسور Halszkaraptor escuilliei نام دارد و 75 میلیون سال قبل زندگی می‌کرده است. این حیوان به اندازه یک قو بوده و احتمالا در خشکی و آب زندگی می‌کرده است.

همچنین حیوان در خشکی روی دوپای خود، اما در آب با بال‌ها حرکت می‌کرده است. این نخستین حیوان از خانواده بزرگ دایناسورهای گوشتخوار با نام تروپادهاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها