مهران رجبی درباره سریال «87 متر» که به کارگردانی کیانوش عیاری ساخته می‌شود، عنوان کرد مثل «روزگار قریب» سریال خوبی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۴۵

این بازیگر در گفت‌وگو با مهر درباره کارهایی که اکنون مشغول بازی در آنهاست، گفت: این روزها درگیر دو مجموعه تلویزیونی «مرد» و «87 متر» هستم که به تناوب سر این دو پروژه حضور می‌یابم.

وی افزود: هم‌اکنون فشار کاری من در سریال «مرد» کمتر شده است با این حال باید از هر ده روز دو روز را آنجا باشم و برنامه‌ریزی می‌کنم. البته حضور در سریال مرد و این رفت و آمد به شمال کشور یک ویژگی دارد که دیگر شلوغی‌های تهران را نمی‌بینم.

این بازیگر همچنین درباره سریال 87 متر کیانوش عیاری نیز توضیح داد: همچنین این روزها در تهران مشغول ضبط و همکاری با سریال جدید کیانوش عیاری هستم که دو ماه است وارد آن شده‌ام. تفاوت این سریال با «مرد» در این است که ما هنوز فیلمنامه‌ای نداریم و کیانوش عیاری در ذهنش این سیناپس‌ها را دارد و برپایه آن روزها کار می‌کنیم.

رجبی اضافه کرد: ما در سریال «روزگار قریب» هم البته هیچ شماره سکانس و صحنه‌ای نداشتیم و بعد دیدیم که چه کار خوبی در آمد، بنابراین لزومی هم به وجود فیلمنامه نیست.

بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» و «دردسرهای عظیم» درباره بازی این روزهای خود گفت: این روزها من و علی دهکردی جلوی دوربین هستیم و سریال در خیابان قنبرزاده ضبط می‌شود.

وی در پایان گفت: نمی‌توانم اکنون درباره نقش و داستان سریال توضیحی دهم اما مردم می‌توانند مثل «روزگار قریب» منتظر یک سریال خوب و جذاب از «87 متر» باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها