یک عکس، یک متن

کمی شبیه‌تر

چند ماه قبل بود که یک مجسمه برنزی از رونالدو ساخته امانوئل سانتوس رونمایی شد. اما این مجسمه آن قدر با چهره اصلی رونالدو تفاوت داشت که در شبکه‌های اجتماعی، مورد تمسخر زیادی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۶۶

به گزارش نود، اما حالا خوزه آنتونیو ناوارو آرتیاگا، مجسمه‌ساز اهل سویا، مجسمه جدیدی را برای موزه رئال مادرید ساخته که بسیار بهتر از مجسمه قبلی است. این سردیس 90 سانتی‌متر ارتفاع دارد، وزن آن 60کیلوگرم است و ناوارو برای ساختن آن دو هفته وقت گذاشته است. قیمت این سردیس حدود 50 هزار یورو برآورد می‌شود.

خودروی جیمز باند به بازار آمد

استون مارتین این هفته نسل جدیدی از پرفروش‌ترین مدل خود، ونتج (Vantage) را رونمایی کرد. مدل جدید بسیار به مدل DB10 این کارخانه شبیه است که از آن تنها ده دستگاه برای جیمز باند در فیلم اسپکتر ساخته شد.

به گزارش بی‌بی‌سی، کارخانه بریتانیایی که بعد از هفت سال دوباره به سوددهی رسیده، می‌خواهد با نسل جدید ونتج مشتریان بیشتری جلب و موقعیتش را در بازار تثبیت کند. برای رسیدن به این هدف استون مارتین محافظه‌کاری را کنار گذاشته و ونتج را با شخصیتی جدید طراحی و آن را با فناوری آلمانی مجهز کرده است.

میانگین سنی خریداران مدل کنونی ونتج 50 سال است. اما استون مارتین می‌خواهد بهار آینده که مدل جدید به بازار عرضه می‌شود، این میانگین را به 40 سال کاهش دهد و امیدوار است بتواند با این ماشین جای پایش را در بازار چین محکم کند.

رسیدن به این هدف ساده نخواهد بود. قیمت 150 هزار دلاری ماشین آن را در محدوده خودروهایی نظیر پورشه‌ 911 GTS و مرسدس ـ ای‌ام‌جی GT R قرار می‌دهد که پشتوانه‌ای به مراتب قوی‌تر از کارخانه بریتانیایی دارند.

اژدهای سم اسبی

اژدهای 8/17 تنی پارک «فارنهام» در شهر «ساری»کشور انگلستان رکورد بزرگ‌ترین مجسمه جهان را خواهد شکست.

به گزارش تسنیم، جیم استالمن، سازنده این مجسمه بیش از 12 سال را صرف خلق کردن مجسمه این موجود اسطوره‌ای کرد. برای خلق این مجسمه بیش از 50 هزار سم اسب استفاده شده است.

ادعا شده است این مجسمه 8/17 تنی اژدها می‌‌تواند رکورد جهانی را در این رابطه بشکند.

ادی پاول، صاحب پارک مجسمه‌سازی در ساری به تلگراف گفت: آقای استالمن ابتدا دو کار کوچک‌تر ارائه کرد، اما از او خواستیم چیز بزرگ‌تری بسازد و او 12 سال بعد با اژدها بازگشت.

بزرگ‌ترین چرخ و‌ فلک دنیا

به گزارش مشرق؛ بلندترین چرخ و فلک جهان روی رودخانه bailang در شهرستان ویفانگ در استان شاندونگ چین واقع شده که ارتفاع آن
145 متر و دارای 36 واگن است.

هر واگن ظرفیت میزبانی ده نفر را دارد و دارای امکاناتی از قبیل وای فای و تلویزیون است به طوری که نقطه عطفی در منطقه محسوب می‌شود. کاربران در این واگن‌ها، چشم‌انداز خوب و گسترده‌ای به شهر و رودخانه دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها