حق با شماست

حقوق مسافر رعایت نمی‌شود

اکبری از تبریز: برخی از رانندگان اتوبوس شرکت واحد شهر تبریز برخورد نامناسبی با مسافران دارند و اکثرا در اتوبوس سیگار استعمال می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۹۰

دردسرهای پیش‌خرید خودرو

عراقی‌نژاد از تهران: از کرمان‌خودرو اتومبیلی پیش‌خرید کردم و قرار شد 30 روز کاری خودرو را تحویل بدهند، ولی بیش از 4 ماه است که هنوز خودرو را تحویل نداده‌اند و کسی نیز پاسخگو نیست.

درخواست شهروندان از شهرداری

علیزاده از تهران: بازار میوه‌ و ‌تره‌بار روزهای تعطیل فعال نیست و مردم برای تهیه مایحتاج خود با مشکلاتی مواجه می‌شوند، از شهرداری محترم درخواست می‌شود حداقل در روزهای تعطیل تدابیری اتخاذ نماید تا این بازارچه‌ها پاره‌وقت به مردم خدمات‌رسانی کنند.

امان از پیامک‌های مزاحم

سادات از تهران: مدتی است که وزارت ارتباطات از طرح برخورد با پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم صحبت می‌کند، اما جالب اینجاست که وقتی براساس دستور العمل آنها شماره را به سامانه 195می‌فرستیم‌ پیام می‌آید که قالب اشتباه است، مسئولان بگویند با پیامک های مزاحمی که خود اپراتورها برای مخاطبان ارسال می‌کنند چه باید کرد؟

جوابیه

در پی درج پیامی در 7‌ آبان 1396 با عنوان «در جست‌وجوی سند مسکن مهر» مدیرکل وزارت راه و شهرسازی استان قم با ارسال نمابری اعلام کرد: با عنایت به این که برای ارتباط با آقای حائری هیچ سوابقی از ایشان در اختیار نیست، مشارالیه می‌تواند با مراجعه و معرفی خود به اداره کل راه و شهرسازی استان قم نسبت به پیگیری صدور سند مسکن مهر اقدام نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها