یک عکس یک متن

کاروان لاکچری

محصول جدید شرکت «EarthRoamer» که با کد XV-HD نامگذاری شده، کلبه متحرکی برپایه کامیون فورد است که تمام امکانات یک منزل لوکس را در خود جای داده و یک و نیم‌میلیون دلار قیمت دارد.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۵۹

به گزارش جام‌جم آنلاین، این خودروی مسافرتی، یک جایگاه شش نفره، تخت‌خواب کینگ‌سایز، سیستم صدای فراگیر Bose، حمام کامل با دوش جداگانه و سشوار، سیستم گرمایشی و سرمایش مستقل و یک آشپزخانه با امکانات کامل برند بوش شامل اجاق خوراک پزی، یخچال‌فریزر، لباسشویی و خشک‌کن را در اختیار ماجراجویان ثروتمند قرار می‌دهد.

پنل‌های خورشیدی، بخش اعظم انرژی مصرفی این منزل سیار را تامین کرده و یک پیشرانه دیزلی 7/6 لیتری با توان 300 اسب‌بخار و گشتاور 725 پوند ‌فوت این منزل سیار را جابه‌جا می‌کند.

مادر 7 بچه، وزیر شد

آنگلا مرکل پس از انتخاب به سمت صدراعظم (نخست‌وزیر) آلمان برای سومین دوره متوالی، برای نخستین بار در تاریخ این کشور، وزارت دفاع کابینه را به یک زن سپرده است.

به گزارش فردا نیوز ، خانم «اورزولا فون در لاین» وزیر سابق کار و امور اجتماعی آلمان در کابینه جدید به عنوان وزیر دفاع معرفی شده است. وی مادر هفت فرزند است.

به این دفترچه دست نزن !‌

بتازگی عکسی از دفترچه یادداشت‌‌های ماری کوری، کاشف رادیوم و برنده دو جایزه نوبل در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. ماری کوری 82 سال پیش درگذشت.

به گزارش میزان،‌ این دفترچه هنوز آلوده به مواد رادیو اکتیویته است! در حدی که دست زدن به آن حتی هم‌‌اکنون هم بسیار خطرناک است.

رونمایی از چراغ‌های ابرخودرو

لامبورگینی از رونمایی خودروی قدرتمند خود طی هفته آینده خبر داده و آن را یک ابرخودرو توصیف کرده است.

به گزارش خبرآنلاین،‌ تولید این خودرو که جلوه‌ای از خودروهای تولیدی سال 2030 توصیف شده، با همکاری دانشگاه MIT انجام شده است.

خودروی یادشده یک خودروی ورزشی توصیف شده که هیبریدی و خودران خواهد بود. رونمایی از این اتومبیل همزمان با برگزاری نمایشگاه EmTech 2017 در بوستون آمریکا صورت می‌گیرد.

در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد این خودرو در دسترس نیست و فقط تصویری از نمای جلوی آن منتشر شده که این اتومبیل را با چراغ‌های درخشانش نشان می‌دهد. چراغ‌های یادشده در قالب سه نوار باریک مثلثی طراحی شده‌اند.

غولی که بیدار خواهد شد!

بزرگ‌ترین آتشفشان ایسلند فعال شده است و کارشناسان هشدار می‌دهند طی چند سال آینده فوران خواهد کرد.

به گزارش مهر، کارشناسان هشدار داده‌اند احتمال دارد بزرگ‌ترین آتشفشان ایسلند دوباره فعال شود.آتشفشان 659 فوتی «بارداربونگ» که زیریخچال Vatnajökull قرار گرفته طی روزهای اخیر چندبار لرزیده است.

پل اینراسن، یکی از استادان ژئوفیزیک دانشگاه ایسلند می‌گوید: این لرزش‌ها نشان می‌دهد فشار در اتاق مواد مذاب آتشفشان افزایش یافته است.

او می‌گوید این نشان می‌دهد آتشفشان در سال‌های آینده فوران خواهد کرد. چنین فورانی، ابری از خاکستر ایجاد می‌کند که پروازهای هوایی را مختل خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها