داریوش فرهنگ در برنامه «خارج از کادر» شبکه آی‌فیلم با اشاره به علاقه‌اش به سینما گفت: اولین بار فیلم «مشعل و کمان» را وقتی دوم دبستان بودم در سینما تماشا کردم. موضوع قابل توجه چگونگی حضورش در سینما بود.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۳۱

فرهنگ تعریف کرد که آن زمان فیلم‌ها با میان‌نویس پخش می‌شد و او به همراه همکلاسی‌هایش از یک سری آدم‌های بدون سواد پول می‌گرفتند تا در سینما میان‌نویس‌ها را بخوانند. بعد از اتمام فیلم با دریافت دوباره پول متن میان نویس آن فیلم را برای عده‌ای دیگر در سینما می‌خواندند و ظاهرا این پایان کار نبوده و فرهنگ به سبب دفعات تماشای فیلم، آن را به شکل کامل برای اهالی محل هم اجرا و پول دریافت می‌کرده است. البته این سینما رفتن بدون دردسر هم نبوده و یک بار هم منجر به فراموشی حضور در امتحان و عدم قبولی او شده است.

33 بار خواندن فیلمنامه «انزوا»

امیرعلی دانایی در برنامه «کتاب باز» گفت تحصیل در رشته علوم سیاسی از اهداف دوران نوجوانی‌اش بوده و سرانجام توانسته در مقطع کارشناسی این رشته فارغ‌التحصیل شود. وی اضافه کرده تمایل دارد دکترای این رشته را نیز بگیرد و البته گویا بدش نمی‌آید در زمینه اجرایی مرتبط با این رشته، فعالیتی داشته باشد. او که این روزها در حوزه بازیگری نیز مشغول است زندگی‌اش ابعاد دیگری نیز داشته و به گفته خودش یک زمانی فوتبالیست آن هم از نوع حرفه‌ای‌اش بوده و حالا نیز پیگیر اتفاقات آن است. گفت‌وگو که سمت بازیگری رفت دانایی موضوع جالبی درباره خواندن فیلمنامه یکی از آخرین آثاری را که در آن حضور داشته عنوان کرد. این که 33 بار فیلمنامه فیلم «انزوا» را خوانده است.

بازی در آثار تاریخی برایم افتخارآمیز است

فریبا کوثری، بازیگر سینما وتلویزیون در با ره حضور در آثار تاریخی در برنامه چهلچراغ گفته است: بازی در نقش‌های تاریخی برایم افتخاری است و خیلی خوشحالم که به نوعی به این کارها سنجاق شدم. سریال «مختارنامه» هر سال در حال پخش است و هر سال تعداد افرادی که این سریال را می‌بینند، بیشتر می‌شود و این برایم خیلی لذتبخش است.

این بازیگر تصریح کرده است: خدای ناکرده نمی‌خواهم به همکارانم بی‌احترامی کنم؛ چون من هم جزو آن حلقه هستم، اما می‌بینم آمارهایی برای برخی فیلم‌ها می‌دهند که مثلا از مرز یک میلیارد گذشت و بعد که فیلم را می‌بینیم، تعجب می‌کنیم که این چه فیلمی است، چه محتوایی دارد و چه چیزی را می‌خواهد به من یاد بدهد؟! من و خانواده‌ام چه برداشتی از این فیلم پرفروش خواهیم کرد؟ هیچ!

در سینما فعالیت ندارم

محسن بهرامی، بازیگر سریال «نوار زرد» درباره این که چرا در سینما فعالیتی ندارد گفته است: در سینما یک یا دو امکان برایم پیش آمد که متاسفانه به انجام نرسید؛ در کل از سینما پیشنهادی نداشته‌ام. سینما شرایط خاص خود را دارد و من به علت کم‌کاری مورد توجه کارگردانان قرار نمی‌گیرم. این یکی از دلایلی است که من در سینما فعالیت ندارم. از طرف دیگر، در سینما روابط بسیار زیاد است و افراد با رابطه کار می‌کنند. یکی مثل من که هیچ رابطه‌ای ندارد و به جایی متصل نیست، برای حضور در سینما باید از سختی‌های بسیاری عبور کند، اما من خود حرکت می‌کنم و امیدوارم اتفاقی که باید برای من در سینما بیفتد. من نمایش‌های بزرگی در تئاتر و رادیو کار کرده‌ام. انجام کار در رادیو بسیار سخت است و خوشحالم بازیگری هستم که تجربه فعالیت رادیویی را یدک می‌کشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها