کرج، میزبان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام کودک، معتبرترین تورنمنت کشتی دنیا در رده‌ سنی نونهالان شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۷۹

لیگ تکواندوی جوانان و بزرگسالان زنان جام کوثر، از فردا کار خود را با 14 تیم آغاز می‌کند.

نسیبه شهبازی و سجاد پیرآیقرچمن، ورزشکاران ناشنوا در تکواندو و پرتاب دیسک در فهرست بهترین ورزشکاران 2017 کمیته بین‌المللی ناشنوایان قرار گرفتند.

در مسابقات دو نفره تنیس روی میز آزاد جهانی بلژیک، زوج ندا شهسواری و مریم صامت در نخستین مسابقه حذفی با رقیبانی از هلند به میدان می‌روند. این مسابقه پنجشنبه برگزار می‌شود.

تیم ملی شمشیربازی سابر دختران باشکست برابر تیم ونزوئلا به کار خود در رقابت‌های جام جهانی اسلحه سابر فرانسه پایان داد.

الناز رکابی که در ماده بولدرینگ مسابقات سنگنوردی کاپ آسیا مدال طلا گرفت، در آخرین مرحله این رقابت‌ها و در ماده لید هم موفق شد، پس از ورزشکاران ژاپن و کره جنوبی به مدال برنز برسد.

شهرکرد متقاضی میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان شد. این رقابت‌ها آذر امسال به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

تیم ورونا در هفته چهارم لیگ والیبال سری A ایتالیا در خانه پادووا 3 بر 2 به پیروزی رسید و چهار امتیازی شد. محمدجواد معنوی‌نژاد از روی نیمکت نظاره‌گر پیروزی هم‌تیمی‌هایش بود.

در ادامه رقابت‌های هفته نخست لیگ بسکتبال چین، تیم سیچوآن که حامد حدادی را برای سومین فصل پیاپی در اختیار دارد، مقابل لیائونینگ 107 بر 96 نتیجه را واگذار کرد.

حمید سجادی، معاون اسبق وزارت ورزش و جوانان، جانشین دادکان در تربیت بدنی دانشگاه آزاد شد.

ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری سرعت پس از دو سال به مسابقات کاپ جهانی لهستان اعزام می‌شوند. نتایج این مسابقات در کسب سهمیه قهرمانی 2018 جهان در هلند، تاثیر دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها