فرماندار ویژه شهرستان ری اعلام کرد: بر اثر وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران، 6 نفر از مهندسان و تکنسین های این مجتمع کشته و 2 نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۱۹
6 کشته در حریق پالایشگاه نفت تهران / اسامی جان باختگان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «هدایت الله جمالی پور» درباره جزئیات وقوع این حادثه اظهار داشت: این حادثه آتش سوزی عصر امروز جمعه در یکی از واحدهای در دست تعمیر این پالایشگاه روی داد و بر اثر نشت مواد نفتی، این بخش دچار آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی حوالی ساعت 16 بعدازظهر گزارش شد، افزود: اکنون آتش سوزی در پالایشگاه مهار شده است و در حال بررسی علل وقوع حادثه هستیم.

فرماندار ویژه ری خسارت مالی ناشی از این آتش سوزی را قابل توجه ندانست و اظهار داشت: امکان نجات کسانی که در حین تعمیر این واحد پالایشگاهی در ارتفاع بالایی از سطح زمین قرار داشتند، وجود نداشت و 2 مصدوم حادثه نیز به دلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شده اند.

در همین حال یک مسئول در پالایشگاه نفت تهران در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: آتش سوزی که عصر امروز در پالایشگاه تهران رخ داد، اکنون به طور کامل مهار شده است.

وی درباره علت این حادثه نیز بیان داشت : احتمالا حادثه در واحد تقطیر پالایشگاه داده اما برای مشخص کردن علت اصلی حادثه در حال بررسی هستیم.

وی اظهار داشت: اکنون علیرضا صادق آبادی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی برای بررسی علت وقوع حادثه در پالایشگاه حضور یافته است.

برج تقطیر یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران که در جنوب پایتخت واقع است، بعد از ظهر جمعه دچار حریق شد و در اثر این حادثه 6 نفر جان باختند.

بر اساس گزارش ها ، در حادثه آتش سوزی عصر پالایشگاه تهران ، سجاد دارابی، پوریا دارابی، محسن دارابی، افشار میرزایی، کاظم امیری و نعمت کوخایی جان خود را از دست دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها