سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان اول تیم ملی، امسال در مراسم بهترین‌های جهان رای داد. رای او و کارلوس کی‌روش کاملا شبیه هم بود. سیدجلال، کریس رونالدو را به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب کرد و زیدان را به عنوان بهترین سرمربی جهان. وقتی در این باره از سیدجلال می‌پرسیم، مکثی می‌کند و جواب می‌دهد: من به کسی رای دادم که به نظرم بهترین بازیکن جهان بود. رونالدو سال موفقی را سپری کرد و عملکرد خوبی داشت. سیدجلال در پاسخ این سوال که آیا به خاطر رئالی بودن به رونالدو رای داده یا نه، می‌گوید: نه، اگر مسی بهتر عمل می‌کرد من او را انتخاب می‌کردم. رونالدو سال 2017 هم با رئال قهرمان اسپانیا شد و هم قهرمان اروپا. خودتان می‌دانید او چه تاثیری در موفقیت‌های تیمش داشت. رونالدو واقعا فصل خوبی را سپری کرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۰۷

کاپیتان قرمزها درباره انتخاب زیدان هم می‌گوید: او یک مربی جوان و تازه‌کار بود که خیلی‌ها فکر می‌کردند، در رئال موفق نباشد، ولی دیدید که چه نتایج خوبی به دست آورد. بی‌شک نمی‌توان گفت، این نتایج فقط به خاطر داشتن ستاره است. چرا قبل از او رافا بنیتس نتوانست در مادرید موفق باشد؟ قطعا زیدان توانایی‌های زیادی دارد. همان طور که می‌دانید رهبری چنین تیم‌های بزرگی نیاز به مدیریت دارد و زیدان این مدیریت را دارد.

سیدجلال درباره رئالی بودنش با لبخند جواب می‌دهد: بله، من طرفدار رئال مادرید هستم. رئال تیم محبوب من در اروپاست و امیدوارم امسال هم در رقابت‌های لالیگا و اروپا موفق باشد. قطعا فصل به فصل کار سخت‌تر می‌شود.

رای مشابه سرمربی و کاپیتان

مراسم بهترین‌های سال جهان، دوشنبه شب گذشته برگزار شد و همان طور که پیش‌بینی می‌شد، کریس رونالدو عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2017 را به دست آورد و زین‌الدین زیدان هم بهترین مربی جهان شد. این دو افتخار برای باشگاه رئال‌مادرید به دست آمد تا باشگاه بارسلونا امسال افتخاری نداشته باشد. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی و سیدجلال حسینی کاپیتان ایران هم امسال به بهترین‌ها رای دادند. مطابق معمول، مربیان و کاپیتان‌های جهان رای می‌دهند و در نهایت، بهترین‌ها انتخاب می‌شوند. کی‌روش سال گذشته هم به رونالدو رای داد. سیدجلال حسینی اولین بار بود که در مراسم بهترین‌های جهان رای می‌داد. سال گذشته اشکان دژآگه به عنوان کاپیتان ایران رای داد و سال قبل از آن هم، آندرانیک تیموریان. در هر صورت هم سیدجلال و هم کی‌روش رونالدو را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کردند. انتخاب دوم و سوم آنها هم مسی و نیمار بود. این دو مشترکا هم زیدان، کونته و یوآخیم لو را به عنوان بهترین مربیان جهان انتخاب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها