دیدار پورتو و لایپزیگ در هفته سوم لیگ قهرمانان که با شکست تیم پرتغالی همراه بود، حاشیه دیگری نیز داشت. نبود ایکر کاسیاس در دروازه پورتو و دریافت سه گل از تیم آلمانی موجب شد، حرف و حدیث فراوانی درباره این غیبت مطرح شود. این نخستین دیداری بود که کاسیاس به همراه پورتو در اروپا بازی نکرد. در واکنش به این اظهارات و انتقادات سرژیو کونسیسائو، سرمربی پورتو گفت‌: به دلایل فنی این کار را کردم.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۹۸

حالا با گذشت چند روز از این بازی روزنامه‌ پرتغالی اُژوگو مطلبی را در این باره منتشر کرد که جنجالی شد. این روزنامه‌ پرتغالی نوشت: کاسیاس به خاطر استفاده مداوم از موبایل و عملکردش در تمرینات نیمکت‌نشین شد. نگاهی گذرا به گذشته نشان می‌دهد، دروازه‌بان سابق رئال و تیم ملی اسپانیا پیشتر هم با مربیان خود به مشکل خورده بود. سال 2002 زمانی که ویسنته دل‌بوسکه هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، کاسیاس نخستین نیمکت‌نشینی‌اش را تجربه کرد، درحالی که سرمربی تصمیم گرفت هفته‌های پایانی، سسار از دروازه‌ تیمش حفاظت کند.

در دوران مربیگری ژوزه مورینیو در رئال هم اتفاقی رخ داد که باعث عصبانیت سرمربی پرتغالی و نیمکت‌نشینی کاسیاس شد. تماس تلفنی کاسیاس با ژاوی هرناندس و کارلوس پویول پس از سوپرجام، خوشایند مورینیو نبود و او تصمیم گرفت، دروازه‌بان ‌اسپانیایی را در بازی بعد روی نیمکت بنشاند. نیمکت‌نشینی سن ایکر (لقب کاسیاس به معنای ایکر مقدس) باعث ناراحتی هواداران شده بود. به همین دلیل زمانی که آدان در دقایق ابتدایی دیدار رئال مادرید و مالاگا از بازی اخراج و مورینیو مجبور شد کاسیاس را به جای او به میدان بفرستد، تماشاگران ابراز خوشحالی کردند. برای نخستین بار بود که هواداران از اخراج بازیکن تیمشان خشنود می‌شدند. سپس کاسیاس آسیب‌ دید و باشگاه تصمیم گرفت با دیگو لوپس قرارداد امضا کند. او حتی پس از بهبود کاسیاس در ترکیب اصلی ماند. رابطه بد مورینیو با دروازه‌بان ‌اسپانیایی باعث شد، اختلافاتی‌ هم بین ژاوی آلونسو و آلوارو آربلوئا به وجود آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها