ایرانیان از لیگ برتر کنار گذاشته شد

قرارداد جعلی، کار دست گنبدی‌ها داد

قراردادهای جعلی و چک‌های نامعتبر، گنبدی‌ها را از لیگ برتر والیبال سال 96 کنار گذاشت و سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد تیم ایرانیان گنبد به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود، از لیگ برتر کنار گذاشته شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۰۷

پیش از آغاز لیگ برتر، نماینده تیم والیبال ایرانیان گنبد با معرفی حامی معتبر، درخواست حضور در این مسابقات را کرد و در راستای حمایت فدراسیون والیبال از شهرهای والیبال خیز، این تیم با وایلد کارت فدراسیون والیبال (سهمیه اعطایی) و با ارائه مدارک لازم در جمع دوازده تیم لیگ برتر قرار گرفت.

پس از برگزاری هفته نخست لیگ برتر با گزارش‌هایی که به سازمان لیگ و فدراسیون والیبال ارائه شد و بررسی اتفاقات رخ داده در این مدت، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تیم ایرانیان گنبد به دلیل عمل نکردن به تعهدات و ارائه قراردادها با مهر و امضای جعلی (به گفته مدیرعامل باشگاه) و ارائه چک‌های ضمانت جعلی و نا معتبر و ارائه نکردن مجوز باشگاه، از لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های ایران در سال 96 کنار گذاشته می‌شود.

پاسور 42 ساله، برنده جدال با معروف

پیروزی تیم والیبال شهرداری تبریز مقابل پیکان، علاوه بر امتیازی که در روزنخست لیگ برتر والیبال برای تیم تبریز داشت، از منظر دیگری هم جالب توجه بود. جایی که امیر حسینی همچنان با 42 سال سن و کیلوهای اضافی، توانست تیم خود را برنده از زمین خارج کند.

نکته‌ای که این بازی را مهم‌تر از همیشه کرده بود، ملاقات سعید معروف و امیر حسینی، دو پاسور با هوش والیبال در مقاطع مختلف بود. این دو، هرگز با هم در تیم ملی نبودند.

بازی دو پاسور والیبال، موافقان و مخالفانی دارد. برخی محو هنر پنجه و عکس‌العمل‌های تکرار نشدنی معروف در زمین می‌شوند و بعضی قدرت رهبری و پاس‌های هوشمندانه امیر حسینی را می‌ستایند. کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند، حسینی در جدال زیر تور بازی نتیجه را از معروف و پیکان ببرد اما این گونه شد. پیکان تیم سابق حسینی است. او در این تیم سابقه شش قهرمانی دارد و آخرین قهرمانی با پیکان هم به سال 92 برمی‌گردد.

شهرداری در انتظار خودروسازی دیگر

هفته دوم لیگ برتر والیبال امروز با شش دیدار برگزار می‌شود.

رعدپدافند ـ بانک سرمایه

تیم بانک سرمایه مدافع قهرمانی در کاشان مهمان رعد پدافند است. پدافند در هفته نخست و در ساری 3 بر یک مغلوب میزبان خود شد و در هفته دوم در بازی خانگی به‌دنبال نخستین برد است هر چند حریف این تیم بانک سرمایه‌ای است که علاوه بر صدرنشینی از همین هفته آغازین، دوجین بازیکن خوب و ملی‌پوش دارد و قهرمانی دو دوره مسابقات باشگاه‌های آسیا را در کارنامه‌اش می‌بیند. تیم مصطفی کارخانه در هفته نخست با شکست 3 بر صفر شهرداری ورامین صدرنشین شد و امروز در کاشان به دنبال دومین پیروزی و حفظ صدرنشینی است.

سایپا ـ شهرداری تبریز

امروز سالن فدراسیون والیبال میزبان یک دیدار است و نارنجی‌پوشان سایپا میزبان شهرداری تبریز می‌شوند. شهرداری در هفته نخست با شکست پیکان شگفتی‌ساز شد و امروز در مصاف با سایپا، دیگر تیم خودروساز لیگ برتر به دنبال تکمیل شگفتی‌های خود مقابل دومین تیم تهرانی است. بازیکنان بناکار با تمام قدرت به میدان می‌روند. سایپا در هفته نخست در آمل موفق به شکست کاله مازندران شد و با سه امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

شهرداری ورامین ـ پیکان

تیم پیکان با یک شکست در کارنامه به دیدار تیم سرگردان هفته اول می‌رود که برابر بانک سرمایه حرفی برای گفتن نداشت. بازنده‌های بازی قبل این هفته به دنبال نخستین برد هستند و همین موضوع جدال پیمان اکبری و فرهاد نفرزاده مربیان دو تیم را جذاب‌تر می‌کند. تیم پیکان با یک امتیاز در رتبه هفتم جدول است و شهرداری ورامین بدون امتیاز در جایگاه دوازدهم.

خاتم اردکان ـ سارویه

نخستین بازی خانگی اردکانی‌ها مقابل تیم سارویه ساری است. این مسابقه جدال فاتحان هفته نخست است که خاتم در تهران شمس را از پیش رو برداشت و نماینده ساری نیز موفق به شکست رعد پدافند کاشان شد. تیم‌های ساری و اردکان در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و فاتح این میدان رتبه چهارمی‌اش در پایان هفته دوم لیگ برتر والیبال را تثبیت می‌کند.

شهرداری ارومیه ـ شمس

ارومیه‌ای‌ها بعد از باخت به گنبدی‌ها این بار در سالن غدیر میزبان تیم شمس هستند. شاگردان محمد وکیلی در هفته نخست نمایش قابل قبولی برابر خاتم اردکان داشتند و موفق به کسب یک امتیاز شدند و این هفته در ارومیه به دنبال نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها هستند. محمدرضا حضرت‌پور، لیبروی تیم شمس و دیگر بازیکنان ارومیه‌ای این تیم در دیدار با شهرداری شهرشان روز سختی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها